ВМ-НФ Архівна версія
Нова платформа Шкільного Медіахолдингу "ВМ-НФ" 
http://zps19.at.ua/ (2018-2019 н.р.)

Рейтинг успешности

TOP-5

1 місце - Соляріс
2 місце - Дивосвіт
3 місце - Шкільна планета
4 місце - Ексклюзив
5 місце - Нью-Скіфія

Ведущий проект

Периодическое печатное издание - Журнал "Вестник Мечты". Недавно Вышел № 56! Читать >>>

Категории раздела

Областной конкурс "Живи органично" [27]

З 26 грудня 2016 р


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Главная » Статьи » Тиждень екологічного споживача » Областной конкурс "Живи органично" [ Добавить статью ]

Активісти Філії №3 об'єднують зусилля заради "Органічного" майбутнього

У це важко повірити, але, як стверджує класний керівник 5а (ф) класу Запорізького навчально-виховного комплексу №19 Бела Хачікян, конкурсний плакат "Живи органічно" малювали усі учні класного колективу разом. Кожен учень виконував свою частину роботи: хтось придумував концепцію візуального проекту, хтось робив начерки олівцем, хтось завдавав соковиті фарби, а хтось підтримував своїх ровесників доброю порадою. І в результаті був створений вражаючий колективний авторський проект, який відтепер буде радувати величезну аудиторію мережі Інтернет, закликаючи її до цінностей "органічного" господарювання.

Саме такий підхід, коли у творчу діяльність залучені великі групи учасників, є найбільш сприятливим для вирішення завдань Обласного конкурсу плакатів-малюнків "Живи органічно - 2016". Адже метою цього проекту, як частини регіональної програми Національної кампанії Тижня екологічного споживача, є ознайомлення широкої аудиторії з можливостями органічного землеробства та формування сталих навичок органічного споживання. 

Підтримаємо і ми цей мистецький проект! 

Нагадуємо, що Green Action Week — тижневі концентровані інформаційно-просвітницькі кампанії що мають на меті популяризацію екологічно відповідального споживання і сфокусовані на одній із актуальних тем сталого споживання. ТЕС включають різнопланові інформаційно-просвітницькі заходи, спрямовані на різні цільові аудиторії — від пересічних споживачів до посадовців та бізнес-спільноти. ТЕС є частиною всесвітньої кампанії «Global Green Action Week», ініційованої Шведським агентством охорони природи, яка проводиться одночасно у 25 країнах світу у перший тиждень жовтня: у Швеції, Великобританії, Македонії, атакож Аргентині, Індії, Перу — загалом у 25-ти країнах Європи, Африки, Азії та Латинської Америки за підтримки Шведського товариства охорони природи.

ВЕГО «МАМА-86» сподівається, що популяризація екологічно відповідального споживання допоможе українцям більш свідомо та відповідально підходити до щоденного споживацького вибору, а відтак сприятиме покращенню здоров’я населення та збереженню природи нашої країни.
Запрошуємо усіх небайдужих приєднуватися до нашої кампанії! 

Категория: Областной конкурс "Живи органично" | Добавил: mech (21.09.2016) | Автор: 5 - А (Ф) - Хачікян Бела Самвеловна
Просмотров: 306 | Теги: ЗНВК №19, плакати, тес, 5а(ф), Бела Хачікян, обласний конкурс, Живи органічно | Рейтинг: 4.2/5
Всего комментариев: 0
avatar

Форма входа

landmarks

Проверить текст на соответствие информационному стилю - очистить от словесного мусора >>>

Перевірити текст - знайти можливі помилки >>>

Эссе и рецензии "По ту сторону экрана - 2018"

Выпуски газет

Січень 2018: Кристалл, Луч солнца, Феникс, Нью-Скифия, 220V - next, Искорка, Эксклюзив, Шкільна планета, Максимум адреналина, Орео, Солярис,

Спец-випуски - "Mediaschool - 2018" Промінь сонця, Іскорка, Дивосвіт,

Лютий 2018: Дивосвіт, Кристалл,

Березень 2018: 21 век, Нью-Сити, Луч солнца, Кристалл, 220V-next, Эксклюзив, Максимум адреналина, Искорка, Шкільна планета, Орео,

Квітень 2018: Нью-Скифия - эко-выпуск, Луч солнца, Кристалл, Дивосвіт, 220V-next, Искорка, Феникс, Максимум адреналина, Эксклюзив, Солярис

Поиск по сайту

Друзья сайта

  • Новости ПШП

    Наш опрос

    Сколько времени в день Вы проводите за интернетом?
    Всього відповідей: 44