Школа майбутнього, що це ? Суворі правила або можливість розвитку ? Для мене школа майбутнього не мала б правил, тому що в цьому не буде потреби. Школярі будуть зацікавлені в навчанні, їм буде подобатися відвідувати школу.
Для початку треба ввести безкоштовну освіту, для того щоб гроші не були перешкодою для світлого дорослого життя. Гроші не будуть впливати на якість та надання матеріалу. Навчання не може складатися лише з завчання матеріалу та його відтворення. Повинні бути творчій підхід та оригінальні засоби заохочення. Всі громадяни Нової України матимуть рівний доступ до отримання вищої освіти.
В шкільному житті, мають бути світлі моменти. Свята та цікаві заходи, які будуть планувати та готувати не тільки вчителі, а самі діти. Це вплине на те, що в дітей вироблятиметься така риса характеру як самостійність, вони не будуть вважати, що все зроблять за них.
В старших класах, учні можуть допомагати в навчанні меншим дітям, проводити уроки, наприклад. Учнів мають профілізувати, в залежності від їх можливостей та умінь. Це не має бути 3- 4 профілі, їх має бути більше, щоб кожен учень знайшов себе в тій або іншій сфері. Тоді не буде виникати проблем з вибором професії.
Також у школі мають бути спортивні майданчики, басейни, тренажерні зали. Тобто все спрямоване на те, щоб у школі учні розвивались не тільки духовно та інтелектуальне, а й фізично також, це не менш важливо за читання книжок та виконання домашнього завдання.
В школі мають бути дистанційні програми навчання, для тих хто з якоїсь причини не може відвідувати школи, це може бути пов’язано з тим, що деякі діти мають обмежені можливості. Обмежені можливості - не перешкода навчанню.
Отже, навчання в школі майбутнього буде більш диференційоване. Воно буде враховувати вподобання, побажання, здібності учнів. І це добре не тільки для учнів, їх батьків, учителів, але й для країни. Бо якщо людина займається тим, що їй подобається , в неї це краще виходить, вона досягне більшого успіху.
Моя школа майбутнього – це школа, в якій гарно почувають себе й вчителі, й учні. Школа, де створені умови для гармонійного розвитку особистості та вирішуються завдання з підвищення конкурентоздатності підростаючого покоління.
Підготовлено в рамках Літньої школи Академії Української преси "Зелена Буча - 2017"
Автор: Даніл Мельник (газета "Нью-Скіфія")
Источник: http://do-school19.ucoz.ua/2017-2018/zelenij_vik-shkola_aup.pdf |