ВМ-НФ Архівна версія
Нова платформа Шкільного Медіахолдингу "ВМ-НФ" 
http://zps19.at.ua/ (2018-2019 н.р.)

Рейтинг успешности

TOP-5

1 місце - Соляріс
2 місце - Дивосвіт
3 місце - Шкільна планета
4 місце - Ексклюзив
5 місце - Нью-Скіфія

Ведущий проект

Периодическое печатное издание - Журнал "Вестник Мечты". Недавно Вышел № 56! Читать >>>

Категории раздела

Новости от главреда [341]
Новини - Фенікс [6]
Новости - Кристалл [10]
Новости - Новый город [4]
Новости - Улыбка [2]
Новости - Солярис [44]
Новости - ДИВОСВІТ [35]
Новости - Олімпія [47]
Новости - Нью-Скифия [39]
Новости - Школьная планета [4]
Новости - Луч солнца [28]
Новости - 220 V [38]
Новости - Искорка [6]
Новости - Импульс [2]
Новости - Юный репортер [1]
Новости - Энергетика [5]
Новости - Воспитательный центр [23]
Новости - Лидер [16]
Новости - Адреналин [2]
Новости - Комета [28]
Новости - Эдельвейс [24]
Новости - Мечтатели Next [10]
Новости - Скрепка [13]
Новости - 5 элемент [125]
Новости - Колорит [14]
Новости - Эксперты [6]
Новости - Филиал №3 [8]
Новости - Радуга [3]
Новости - Город классный [2]
Новости - Вестник отважных [59]
Новости - Северное сияние [13]
Новости - Радио Мечта [1]
Новости - Студия анимации [1]

З 26 грудня 2016 р


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

07:33
Відбулася Третя Міжнародна конференція "Практична медіаграмотність"

16–17 квітня 2015 року в м. Києві за адресою бул.Тараса Шевченка, 36а, Smartville. Вільний простір відбулася Третя міжнародна науково-методична конференція "Практична медіаграмотність".

Захід організувала Академія української преси спільно з Інститутом інноваційних технологій і змісту освіти, Міністерством освіти і науки України, Інститутом соціальної та політичної психології, Національною академією педагогічних наук України, Інститутом журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Відділом кінознавства і телебачення Інституту мистецтвознавства, фольклору та етнології Національної академії наук України.

Від медіаосвітнього проекту "ВМ-НФ" Запорізького навчально-виховного комплексу №19 в конференції взяли участь та виступили з повідомленнями (презентаціями) медіапедагоги Андрій Єлькін і  Олена Гриценко. Були представлені теми: "Створення шкільного медіаосвітнього простору (медіахолдингу «ВМ-НФ») з метою формування медіаінформаційної та екологічної культури школярів" та "Досвід впровадження медіаосвітніх практик у рамках проекту "ВМ-НФ"".

В роботі пленарного засідання взяли участь  Валерій Іванов, президент МБФ «Академія української преси», Ігор Балуба, начальник відділу післядіпломної педагогічної освіти МОН України, Сергій Томіленко, голова Національної спілки журналістів України, Володимир Різун, директора Інституту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка, Вейн Шарп, керівник проекту «У-Медіа» Інтерньюз Нетворк, Ярослава Титаренко, заступника Директора програми «Бібліоміст» / IREX -Україна, Наталя Доманська, координатор проекту NIRAS в Україні та Беларусі, Тетяна Іванова, проф., провідний науковий співробітник Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, д-р пед. наук, Любов Найдьонова, заступник директора по науковій роботі Іституту соціальної та політичної психології Національної академії педагогічних наук України

В рамках Конференції відбулося пять секційних засідань. 

Ресурсний центр МП "ВМ-НФ" готує до публікації відеозвіти, репортажі, інтервю, які будуть розміщені на порталі шкільної преси ЗНВК №19. 

Валерій Івановпрезидент МБФ «Академія української преси»

Вейн Шарп, керівник проекту «У-Медіа» Інтерньюз Нетворк

Володимир Різун, директор Інституту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка

Ігор Балуба, начальник відділу післядіпломної педагогічної освіти МОН України

 Ярослава Титаренко, заступник Директора програми «Бібліоміст» / IREX -Україна

 Сергій Томіленко, голова Національної спілки журналістів України

Наталя Доманська, координатор проекту NIRAS в Україні та Беларусі

Олена Гриценко, медіапедагог ЗНВК №19, головний редактор шкільних видань "Тинейджери" та "Комета"

Тетяна Іванова, проф., провідний науковий співробітник Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, д-р пед. наук.

Любов Найдьонова, заступник директора по науковій роботі Іституту соціальної та політичної психології Національної академії педагогічних наук України

Категорія: Новости от главреда | Переглядів: 536 | Додав: mech | Теги: ЗНВК №19, медіаграмотність, конференція, АУП | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 10
avatar
0
1
В. Иванов: Нельзя, чтобы правда на войне умирала первой - ВИДЕО
http://do-school19.ucoz.ua/publ....1-0-333
avatar
0
2
Рекомендації Конференції:

16 та 17 квітня 2015 року під час Третьої міжнародної науково-методичної
конференції «Практична медіаграмотність» більше 120 українських
медіапедагогів, бібліотекарів, науковців, представників громадських
організацій шукали відповіді на запитання «Що це означає – бути
медіаграмотним?» та «Яким чином розвинути навички медіаграмотності?»,
«Як захиститися від пропаганди?», пропонували практичні моделі і практики
медіаграмотності, яка стала життєво необхідною навичкою в контексті
російської інформаційної агресії.
Були зроблені висновки, що медіаграмотність ще залишається в
зародковому стані. Інформаційно-пропагандистська війна Росії проти України
вимагає серйозних кроків до мотивації та змісту медіаосвіти з наголосам на
формування критичного мислення та імунітету до маніпуляцій громадською
свідомістю.
Медіаосвітня спільнота напрацювала наступне:
- позаяк медіаосвіта не здобула вагомої офіційної підтримки з боку МОН,
що гальмує її упровадження, ініціювати створення координаційної ради, яка
включала б керівництво МОН, представників чільних навчальних закладів, які
упроваджують медіаосвіту, АУП (як провідну громадську медіаосвітню
організацію) та міжнародні організації, які підтримують медіаосвітні процеси з
метою вироблення «Дорожньої карти з медіаосвіти». Основна проблема –
відсутність нормативно-правого забезпечення медіаосвіти;
- упровадження «Основи медіаграмотності» (1 година на тиждень) як
обов’язкового предмета у навчальних закладах, які бажають його ввести і
мають співробітників, які отримали відповідну кваліфікацію або у інваріантну
частини навчального плану;
- відзначили недостатню розробленість програм з медіаосвіти для
позашкільних закладів, в яких закладений великий потенціал для
формування медіаграмотності підростаючого покоління;
- підготувати практичні міні-курси з розвитку критичного мислення та
новинної грамотності для різних категорій тих, хто навчається та для
дорослого населення (в тому числі, онлайн), але учасники наголошували на
необхідності друкованих примірників;
- звернутись до АУП з проханням ініціювати дистанційний сертифікований
курс медіаосвіти;
- МОНУ рекомендувати закладам ОІППО в обов’язковому порядку
проводити міні-курси лекцій з медіаосвіти для всіх педагогічних
працівників (мінімум 6 год.);
- МОНУ рекомендувати закладам ОІППО організувати інформаційну
кампанію серед директорів шкіл та заступників з виховної роботи щодо
важливості впровадження медіаосвіти.
Наголосили, що у формуванні громадянської свідомості головним
інструментом залишається освіта в цілому та інтегрована у неї медіаосвіта, що
потребує розширення практики формування медійної та інформаційної
грамотності в умовах інформаційних, дезінформаційних та
пропагандистсько-психологічних війн.
Організатори конференції: Академія української преси спільно з
Інститутом інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки
України, Інститутом соціальної та політичної психології Національної академії
педагогічних наук України, Інститутом журналістики Київського національного
університету імені Тараса Шевченка, відділом кіномистецтва і ТБ Інституту
мистецтвознавства, фольклору та етнографії НАН України.
Захід організований за підтримки Програми У-Медіа Інтерньюз-
Нетворк, Програми MyMEDIA / DANIDA та Програми "Бібліоміст", IREX /
Україна.
avatar
0
3
Поставлено на первое место в рекомендациях:

позаяк медіаосвіта не здобула вагомої офіційної підтримки з боку МОН,
що гальмує її упровадження, ініціювати створення координаційної ради, яка
включала б керівництво МОН, представників чільних навчальних закладів, які
упроваджують медіаосвіту, АУП (як провідну громадську медіаосвітню
організацію) та міжнародні організації, які підтримують медіаосвітні процеси з
метою вироблення «Дорожньої карти з медіаосвіти». Основна проблема –
відсутність нормативно-правого забезпечення медіаосвіти;

Прошло три года эксперимента по внедрению, по провозглашению стратегических целей и фактически падения или спасения Украины, и мы вынуждены констатировать проблемы такого глобального для страны уровня. Напрашивается вывод о необходимости полной ротации нового-старого персонала Министерства образования и науки Украины.
avatar
0
4
Цитата: "- упровадження «Основи медіаграмотності» (1 година на тиждень) як
обов’язкового предмета у навчальних закладах, які бажають його ввести і
мають співробітників, які отримали відповідну кваліфікацію або у інваріантну
частини навчального плану;"

Что значит - "которые желают его ввести"? Если мы играемся в процесс (Эрик Берн - "Игры, в которые играют люди..."), то - да! Если же присутствует добрая воля "лишить рабов рабства" - наделить новое поколение медиаграмотностью - то наши стремления нужно квалифицировать как обязательные.
avatar
0
5
- відзначили недостатню розробленість програм з медіаосвіти для
позашкільних закладів, в яких закладений великий потенціал для
формування медіаграмотності підростаючого покоління;

Кто будет решать эту проблему, должен обратить внимание на ресурсную поддержку. Достойная идея должна наполняться "живительной силой". Государство должно предусмотреть ресурсы, которые обеспечат беспрепятственную её реализацию.
avatar
0
6
- підготувати практичні міні-курси з розвитку критичного мислення та
новинної грамотності для різних категорій тих, хто навчається та для
дорослого населення (в тому числі, онлайн), але учасники наголошували на
необхідності друкованих примірників;

Не поспоришь. Но, как сказал Валерий Иванов, никакие учебники не решат проблемы. На первом месте должны быть люди. Другими словами, нужно учитывать реалии возможностей и перспектив. )
avatar
0
7
- звернутись до АУП з проханням ініціювати дистанційний сертифікований
курс медіаосвіти;

Підтримую!!!
avatar
0
8
- МОНУ рекомендувати закладам ОІППО в обов’язковому порядку
проводити міні-курси лекцій з медіаосвіти для всіх педагогічних
працівників (мінімум 6 год.);

Как-то в Запорожье даже странно выглядит эта рекомендация. У нас в области уже давно в системе ведется работа по медиапедагогическому просвещению учителей на базе ЗОИППО. Спасибо, Сергей Аркадьевич Иванов!
avatar
0
9
- МОНУ рекомендувати закладам ОІППО організувати інформаційну
кампанію серед директорів шкіл та заступників з виховної роботи щодо
важливості впровадження медіаосвіти.

В рекомендациях чувствуется несистемность, вычурность, противоречивость, заорганизованность. ОИППО - спасатели ситуации? Если наш оргкомитет международной конференции так своеобразно видит ключевые моменты выхода из кризиса медиаобразовательного коллапса в Украине, то мы и дальше будем "раздавать" рекламные проспекты в "подземных переходах" медиаобразовательной деградации. )
avatar
0
10
Друзья, включайтесь в дискуссию! Я тоже буду отслеживать эту ленту и делиться своими мыслями. )
avatar



Продовжуємо активну участь у міському конкурсі у 2019 році! 
http://zps19.at.ua/news....-11-120

Отлично! Олимпия! Идете вперед! Совершенствуетесь! Медиаобразование на первом месте! Так держать! 4000+

Форма входа

landmarks

Проверить текст на соответствие информационному стилю - очистить от словесного мусора >>>

Перевірити текст - знайти можливі помилки >>>

Эссе и рецензии "По ту сторону экрана - 2018"

Выпуски газет

Січень 2018: Кристалл, Луч солнца, Феникс, Нью-Скифия, 220V - next, Искорка, Эксклюзив, Шкільна планета, Максимум адреналина, Орео, Солярис,

Спец-випуски - "Mediaschool - 2018" Промінь сонця, Іскорка, Дивосвіт,

Лютий 2018: Дивосвіт, Кристалл,

Березень 2018: 21 век, Нью-Сити, Луч солнца, Кристалл, 220V-next, Эксклюзив, Максимум адреналина, Искорка, Шкільна планета, Орео,

Квітень 2018: Нью-Скифия - эко-выпуск, Луч солнца, Кристалл, Дивосвіт, 220V-next, Искорка, Феникс, Максимум адреналина, Эксклюзив, Солярис

Поиск по сайту

Друзья сайта

  • Новости ПШП

    Календарь

    «  Квітень 2015  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
      12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    27282930

    Наш опрос

    Сколько времени в день Вы проводите за интернетом?
    Всього відповідей: 47