ВМ-НФ Архівна версія
Нова платформа Шкільного Медіахолдингу "ВМ-НФ" 
http://zps19.at.ua/ (2018-2019 н.р.)

Рейтинг успешности

TOP-5

1 місце - Соляріс
2 місце - Дивосвіт
3 місце - Шкільна планета
4 місце - Ексклюзив
5 місце - Нью-Скіфія

Ведущий проект

Периодическое печатное издание - Журнал "Вестник Мечты". Недавно Вышел № 56! Читать >>>

Категории раздела

Новости от главреда [341]
Новини - Фенікс [6]
Новости - Кристалл [10]
Новости - Новый город [4]
Новости - Улыбка [2]
Новости - Солярис [44]
Новости - ДИВОСВІТ [35]
Новости - Олімпія [47]
Новости - Нью-Скифия [39]
Новости - Школьная планета [4]
Новости - Луч солнца [28]
Новости - 220 V [38]
Новости - Искорка [6]
Новости - Импульс [2]
Новости - Юный репортер [1]
Новости - Энергетика [5]
Новости - Воспитательный центр [23]
Новости - Лидер [16]
Новости - Адреналин [2]
Новости - Комета [28]
Новости - Эдельвейс [24]
Новости - Мечтатели Next [10]
Новости - Скрепка [13]
Новости - 5 элемент [125]
Новости - Колорит [14]
Новости - Эксперты [6]
Новости - Филиал №3 [8]
Новости - Радуга [3]
Новости - Город классный [2]
Новости - Вестник отважных [59]
Новости - Северное сияние [13]
Новости - Радио Мечта [1]
Новости - Студия анимации [1]

З 26 грудня 2016 р


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

22:09
Відбулася координаційна нарада керівників інформаційно-просвітницьких кампаній «Запоріжжя, живи органічно!»

З 6 жовтня 2014 року, з понеділка, розпочинається тиждень екологічного споживача і всі керівники підрозділів Дитячо-юнацької екологічної організації «Республіка Мрія», яка є асоційованим членом всеукраїнської мережі "МАМА-86", стають керівниками авторських інформаційно-просвітницьких кампаній (загальна назва: "Запоріжжя, живи органічно!"). Кампанії спрямовані на формування ефективного волонтерського руху серед громадян «Мрії». Метою інформаційних кампаній є популяризація органічного харчування та землеробства.

Про це на засіданні координаторів локальних кампаній  (керівників дитячо-юнацьких підрозділів, педагогів першого в Україні Медіахолдингу «ВМ-НФ» ) розповів регіональний координатор проекту «Запоріжжя, живи органічно!», Андрій Єлькін.

Він зазначив, що «наше завдання: не тільки роз'яснювати всім, що органічними продуктами є тільки ті продукти, які мають сертифіковане маркування на своїх упаковках, а й сформувати бажання юних волонтерів діяти надалі автономно (без нашої участі) в напрямку пропаганди ідей екологічного споживання».

«Розробляючи тематичні інформаційно-просвітницькі години, в них важливо передбачити механізми формування ініціативних груп чи індивідуальних ініціатив дітей. Це може бути: поява постійної рубрики в Вашій газеті (наприклад, "наш вибір - органічне харчування"), конкурс сторінок в соціальній мережі з цієї теми, дослідження "Що ми їмо", і т.д. Тематичний захід в рамках підрозділу бажано побудувати таким чином, щоб у дітей виникло бажання розповісти про органічне землеробство та органічне споживання своїм батькам, родичам, друзям», - каже Андрій Єлькін.

В ході засідання обговорювалися особливості Конкурсу інформаційно-просвітницьких кампаній, який стартував саме сьогодні, 6 жовтня. Кожний медіа педагог отримав форму заявки-звіту, до якої буде занесена вся важлива інформація про авторську кампанію. Було також оголошено, що експертна рада Конкурсу розпочне свою роботу 12 жовтня.

Андрій Єлькін проінформував медіапедагогів школи "!Мрії" про зміст третього  вебінару з питань організації тижня екологічного споживача в Україні, який був проведений завдяки зусиллям  центрального офісу ВЕГО «МАМА-86». Йшлося про те, як правильно проводити інформаційні кампанії - як працювати з пресою.

Він наголосив: оскільки ми медіа-школа, це дуже корисна інформація. Вона стосується таких понять, як "прес-анонс", "прес-реліз", "пост-анонс". Тобто, іншими словами, як потрібно готувати інформаційні повідомлення, щоб до і після заходу передати їх журналістам для публікації у засобах масової інформації. Прес-анонс: http://youtu.be/wLJzbiteeic    Прес-реліз: http://youtu.be/jmfaUzFpAKE

Нагадуємо, що третій рік поспіль Всеукраїнська екологічна громадська організація «МАМА-86»  за підтримки Шведського товариства охорони природи та у співпраці з іншими партнерськими організаціями проводить щорічні «Тижні екологічного споживача» (ТЕС) — тижневі концентровані інформаційно-просвітницькі кампанії, що мають на меті популяризацію екологічно відповідального споживання. ТЕС включають різнопланові інформаційно-просвітницькі заходи, спрямовані на різні цільові аудиторії — від пересічних споживачів до посадовців та бізнес-спільноти. ТЕС є частиною всесвітньої кампанії Green Action Week, ініційованої Шведським товариством охорони природи, яка проводиться одночасно у 25 країнах світу у перший тиждень жовтня.

Додаткову інформацію про органічне споживання і виробництво можна знайти на сайтах:

http://www.greenweek.in.ua;

http://www.mama-86.org.ua;

http://ecovillage.in.ua

Контактна особа: Наталія Жугай, тел.. 0955914267, zhuhay@mama-86.org.ua

http://ukrpohliad.org/wp-content/uploads/2012/08/Mama-86-logo-Color-new.gif                                                  SSNC

Контакти в Запоріжжі 

М.т: 0955019140 (Андрій)

E-mail: vestnikM@gmail.com 

Категорія: Новости от главреда | Переглядів: 374 | Додав: mech | Теги: МАМА-86, МАМА-86-Запоріжжя, Органічне споживання, інформаційні кампанії, органічне землеробство, Живи органічно | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar



Продовжуємо активну участь у міському конкурсі у 2019 році! 
http://zps19.at.ua/news....-11-120

Отлично! Олимпия! Идете вперед! Совершенствуетесь! Медиаобразование на первом месте! Так держать! 4000+

Форма входа

landmarks

Проверить текст на соответствие информационному стилю - очистить от словесного мусора >>>

Перевірити текст - знайти можливі помилки >>>

Эссе и рецензии "По ту сторону экрана - 2018"

Выпуски газет

Січень 2018: Кристалл, Луч солнца, Феникс, Нью-Скифия, 220V - next, Искорка, Эксклюзив, Шкільна планета, Максимум адреналина, Орео, Солярис,

Спец-випуски - "Mediaschool - 2018" Промінь сонця, Іскорка, Дивосвіт,

Лютий 2018: Дивосвіт, Кристалл,

Березень 2018: 21 век, Нью-Сити, Луч солнца, Кристалл, 220V-next, Эксклюзив, Максимум адреналина, Искорка, Шкільна планета, Орео,

Квітень 2018: Нью-Скифия - эко-выпуск, Луч солнца, Кристалл, Дивосвіт, 220V-next, Искорка, Феникс, Максимум адреналина, Эксклюзив, Солярис

Поиск по сайту

Друзья сайта

  • Новости ПШП

    Календарь

    «  Жовтень 2014  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
      12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031

    Наш опрос

    Сколько времени в день Вы проводите за интернетом?
    Всього відповідей: 48