ВМ-НФ Архівна версія
Нова платформа Шкільного Медіахолдингу "ВМ-НФ" 
http://zps19.at.ua/ (2018-2019 н.р.)

Рейтинг успешности

TOP-5

1 місце - Соляріс
2 місце - Дивосвіт
3 місце - Шкільна планета
4 місце - Ексклюзив
5 місце - Нью-Скіфія

Ведущий проект

Периодическое печатное издание - Журнал "Вестник Мечты". Недавно Вышел № 56! Читать >>>

Категории раздела

Новости от главреда [341]
Новини - Фенікс [6]
Новости - Кристалл [10]
Новости - Новый город [4]
Новости - Улыбка [2]
Новости - Солярис [44]
Новости - ДИВОСВІТ [35]
Новости - Олімпія [47]
Новости - Нью-Скифия [39]
Новости - Школьная планета [4]
Новости - Луч солнца [28]
Новости - 220 V [38]
Новости - Искорка [6]
Новости - Импульс [2]
Новости - Юный репортер [1]
Новости - Энергетика [5]
Новости - Воспитательный центр [23]
Новости - Лидер [16]
Новости - Адреналин [2]
Новости - Комета [28]
Новости - Эдельвейс [24]
Новости - Мечтатели Next [10]
Новости - Скрепка [13]
Новости - 5 элемент [125]
Новости - Колорит [14]
Новости - Эксперты [6]
Новости - Филиал №3 [8]
Новости - Радуга [3]
Новости - Город классный [2]
Новости - Вестник отважных [59]
Новости - Северное сияние [13]
Новости - Радио Мечта [1]
Новости - Студия анимации [1]

З 26 грудня 2016 р


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

15:38
Прийміть участь у конкурсі соціальної реклами «Збережемо майбутнє молоді!»

ПОЛОЖЕННЯ

про міський конкурс соціальної реклами «Збережемо майбутнє молоді!»

1. Загальні положення

1.1.    Міський конкурс соціальної реклами «Збережемо майбутнє молоді!» проводиться департаментом спорту, сім’ї та молоді Запорізької міської ради в рамках реалізації Програми фінансування заходів з питань сім'ї та молоді на 2017 рік, затвердженої рішенням міської ради иід 21.12.2016 № 14 (зі змінами та доповненнями).

1.2.    Управління по роботі з молоддю та сім'єю департаменту спорту, сім’ї та молоді Запорізької міської ради (далі - управління):

-    здійснює збір заявок на участі» у конкурсі;
-    формує календарний план (програму) проведення конкурсу;
-    формує порядок проведення фінальних процедур конкурсу;
-    організовує підведення підсумків, нагородження учасників та переможців конкурсу

2. Мета та завдання конкурсу

2.1.    Головна мета конкурсу соціальної реклами - формування активної життєвої позиції молоді міста, популяризація волонтерської діяльності, пропагування здорового способу життя і профілактика негативних проявів у дитячому та молодіжному середовищі (ВІЛ/СНІДу, наркоманії, алкоголізму, тютюнопаління, насилля) шляхом створення та розповсюдження соціальної реклами.

2.2.    Мета конкурсу - створення соціальної рекламі, спрямованої на:

-    формування навичок здорового способу життя у дитячому та молодіжному середовищі;
-    залучення молоді до суспільного, соціально-економічного і культурного життя міста;
-    формування і просування конструктивних моделей поведінки, зокрема, розвиток і популяризація в молодіжному середовищі ідей толерантності і гуманізму, волонтерської діяльності;
-    виявлення найкращих зразків соціальної рекламної продукції, розробленої молоддю м. Запоріжжя.

2.3.    Основні завдання конкурсу;

-    об’єднання зусиль органів місцевого самоврядування, навчальних закладів та громадськості з метою формування активної життєвої позиції молодих громадян міста, популяризація серед молоді соціальної відповідальності, волонтерської діяльності;
-    створення та поширення плакатів, буклетів, роликів соціального спрямування.

3.    Тематика конкурсних робіт

-    «Молодь - ЗА здоровий спосіб життя!»;
-    «Скажи «НІ» шкідливим звичкам та залежностям !»;
-    «Стоп - наркотик»;
-    «СПІД - збережи життя!»;
-    «Стоп - насильство»;
-    «Я - волонтер»;

“ «НІ» ~ торгівлі людьми!»;

-    «Скажи «СТОП» торгівцям людьми»;
-    «Гендерна рівність - запорука соціальної справедливості»;
-    «Ми різні, але ми рівні»;
-    «Відповідальність починається з мене».

4.    Формат конкурсних робіт

Конкурсні роботи мають бути представлені у наступних форматах:

-    відеоролик;
-    плакат;
-    буклет.

5. Учасники конкурсу

Учасниками конкурсу можуть бути як фізичні особи (окремі автори, авторські колективи), так і юридичні особи (дизайнерські студії, рекламні агентства, поліграфічні фірми та ін.).

Участь в конкурсі с безкоштовним.

6.    Умови участі у конкурсі

6.1. Для участі в конкурсі у термін до 25 листопада 2017 року необхідно надати заявки встановленого зразку (додаються) та конкурсні роботи на адресу управління по роботі з молоддю та сім’єю департаменту спорту, сім’ї та молоді Запорізької міської ради (69037, м. Запоріжжя, вул. Сталеварів 30а. тел./факс 233-31-12).

Відеоролики повинні бути записані на CD-R дисках або інших носіях (флеш-накопичувач, інтернет-хмара), буклети та плакати подаються в електронному та друкованому вигляді.

7.    Вимоги до оформлення конкурсних робіт

7.1 Вимоги до конкурсних робіт:

-    мова викладення матеріалу на зразках реклами - українська;
-    макети соціальної зовнішньої та друкованої реклами надаються у друкованому (формат А-4, повно кольоровий) та електронному вигляді (CD, в масштаб 1:1-2 файли: перший файл - формат А-4, jpg, розширення не менш 300 dpi; другий файл для друку - tif/cps/ai (розширення не менш 1200dpi);
-    відеоролик надається на CD/DVD, флеш носіях або через інтернет- хмару у форматі АVI (хронометраж не більше 60 секунд), кожен ролик подається окремо з текстовим описом сценарію; на початку відеоролику повинна бути вказана наступна інформація: назва конкурсної роботи, дані про автора (ШБ) тощо.

7.2.    Представляючи роботу на конкурс, учасник повинен враховувати наявність в роботі необхідних умов ефективної реклами:

-    робота повинна носити позитивний, життєстверджуючий характер:
-    робота, її зміст, сюжет, дія сценічних осіб і персонажів не повинні суперечити Закону України від 03.07.1996 р. № 270/96 «Про рекламу»;
-    текст реклами мас бути стислим, лаконічним та Оригінальним;
-    наявність в рекламі емоційного забарвлення, носіями якого є колір, світло, шрифт, малюнок, графічні елементи тощо;
-    відсутність в рекламі відомостей, що не відповідають дійсності (недостовірних відомостей).

7.3.    Конкурсні роботи не повинні містити:
-    імен авторів, вказівки адрес і телефонів, інформації про спонсорів, імен політичних діячів та лідерів, імен духовних вчителів і релігійних рухів, у тому числі релігійної символіки, назв та згадок (логотипів, брендів) товарної реклами, будь-яких форм згадок політичних партій, політичних гасел, висловлювань, що несуть антидержавний та аитиконцептуальний зміст ;
-    зображень: інтимних сцен, насилля, дискримінації, вандалізму, що відображають тілесні страждання людей і тварин;
-    текстів, сцен, звукових ефектів, які вказують на відчуття і переживання страху, стресу або агонії; інформації а будь-якій формі, шо принижує гідність людині.

Категорично забороняється використовувати чужі тексти чи ідеї дизайну (повністю або частково).
У разі недотримання цих умов робота відхиляється від подальшої участі в Конкурсі.

8. Оцінка конкурсних робіт і визначення переможців конкурсу

8.1.    Оцінка конкурсних робіт і визначення переможців проводиться Комісією з визначення переможців (далі - Комісія). Склад Комісії затверджується наказом департаменту спорту, сім’ї та молоді Запорізької міської ради.

8.2.    Комісія оцінює конкурсні роботи за наступними критеріями:

-    відповідність темі;
-    ефективність використання рекламних, соціальних методики і технологій;
-    соціальна значимість, позитивність і креативність (новизна ідеї, оригінальність, гнучкість мислення) конкурсної роботи.

9. Підбиття підсумків конкурсу і нагородження переможців

9.1.    На підставі розі ляду наданих матеріалів, (комісією визначаються переможні міського конкурсу.

9.2.    Переможці та учасники конкурсу нагороджуються пам'ятними подарунками, дипломами та квітами.

9.3.    Підсумки конкурсу оприлюднюються у місцевих засобах масової інформації і розміщуються на офіційному сайті Запорізької міської ради.

9.4.    Кращі зразки соціальної реклами ви користуються для виготовлення та розміщення у навчальних закладах та як реклама міста,

10. Інші умови

10.1.    Подані на конкурс роботи поверненню не підлягають та не рецензуються.

10.2.    Організатори конкурсу залишають за собою право використовувати конкурсні роботи в некомерційних цілях і без грошової винагороди з метою:

-    створення на базі конкурсних робіт електронного каталогу;

-    розповсюдження соціальної рекламної продукції н загальноосвітніх, професійно-технічних і вищих навчальних закладах міст;

-    розміщення творчих робіт в методичних і інформаційних виданнях, трансляції по телебаченню, на радіостанціях;

-    для розміщення на зовнішніх рекламних носіях і в мережі Інтернет з метою просування соціальної реклами.

Категорія: Новости от главреда | Переглядів: 418 | Додав: mech | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar



Продовжуємо активну участь у міському конкурсі у 2019 році! 
http://zps19.at.ua/news....-11-120

Отлично! Олимпия! Идете вперед! Совершенствуетесь! Медиаобразование на первом месте! Так держать! 4000+

Форма входа

landmarks

Проверить текст на соответствие информационному стилю - очистить от словесного мусора >>>

Перевірити текст - знайти можливі помилки >>>

Эссе и рецензии "По ту сторону экрана - 2018"

Выпуски газет

Січень 2018: Кристалл, Луч солнца, Феникс, Нью-Скифия, 220V - next, Искорка, Эксклюзив, Шкільна планета, Максимум адреналина, Орео, Солярис,

Спец-випуски - "Mediaschool - 2018" Промінь сонця, Іскорка, Дивосвіт,

Лютий 2018: Дивосвіт, Кристалл,

Березень 2018: 21 век, Нью-Сити, Луч солнца, Кристалл, 220V-next, Эксклюзив, Максимум адреналина, Искорка, Шкільна планета, Орео,

Квітень 2018: Нью-Скифия - эко-выпуск, Луч солнца, Кристалл, Дивосвіт, 220V-next, Искорка, Феникс, Максимум адреналина, Эксклюзив, Солярис

Поиск по сайту

Друзья сайта

  • Новости ПШП

    Календарь

    «  Листопад 2017  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
      12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    27282930

    Наш опрос

    Зависим ли человек от медиа
    Всього відповідей: 43