ПОЛОЖЕННЯ
про міський конкурс соціальної реклами «Збережемо майбутнє молоді!»
1. Загальні положення
1.1. Міський конкурс соціальної реклами «Збережемо майбутнє молоді!» проводиться департаментом спорту, сім’ї та молоді Запорізької міської ради в рамках реалізації Програми фінансування заходів з питань сім'ї та молоді на 2017 рік, затвердженої рішенням міської ради иід 21.12.2016 № 14 (зі змінами та доповненнями).
1.2. Управління по роботі з молоддю та сім'єю департаменту спорту, сім’ї та молоді Запорізької міської ради (далі - управління):
- здійснює збір заявок на участі» у конкурсі;
- формує календарний план (програму) проведення конкурсу;
- формує порядок проведення фінальних процедур конкурсу;
- організовує підведення підсумків, нагородження учасників та переможців конкурсу
2. Мета та завдання конкурсу
2.1. Головна мета конкурсу соціальної реклами - формування активної життєвої позиції молоді міста, популяризація волонтерської діяльності, пропагування здорового способу життя і профілактика негативних проявів у дитячому та молодіжному середовищі (ВІЛ/СНІДу, наркоманії, алкоголізму, тютюнопаління, насилля) шляхом створення та розповсюдження соціальної реклами.
2.2. Мета конкурсу - створення соціальної рекламі, спрямованої на:
- формування навичок здорового способу життя у дитячому та молодіжному середовищі;
- залучення молоді до суспільного, соціально-економічного і культурного життя міста;
- формування і просування конструктивних моделей поведінки, зокрема, розвиток і популяризація в молодіжному середовищі ідей толерантності і гуманізму, волонтерської діяльності;
- виявлення найкращих зразків соціальної рекламної продукції, розробленої молоддю м. Запоріжжя.
2.3. Основні завдання конкурсу;
- об’єднання зусиль органів місцевого самоврядування, навчальних закладів та громадськості з метою формування активної життєвої позиції молодих громадян міста, популяризація серед молоді соціальної відповідальності, волонтерської діяльності;
- створення та поширення плакатів, буклетів, роликів соціального спрямування.
3. Тематика конкурсних робіт
- «Молодь - ЗА здоровий спосіб життя!»;
- «Скажи «НІ» шкідливим звичкам та залежностям !»;
- «Стоп - наркотик»;
- «СПІД - збережи життя!»;
- «Стоп - насильство»;
- «Я - волонтер»;
“ «НІ» ~ торгівлі людьми!»;
- «Скажи «СТОП» торгівцям людьми»;
- «Гендерна рівність - запорука соціальної справедливості»;
- «Ми різні, але ми рівні»;
- «Відповідальність починається з мене».
4. Формат конкурсних робіт
Конкурсні роботи мають бути представлені у наступних форматах:
- відеоролик;
- плакат;
- буклет.
5. Учасники конкурсу
Учасниками конкурсу можуть бути як фізичні особи (окремі автори, авторські колективи), так і юридичні особи (дизайнерські студії, рекламні агентства, поліграфічні фірми та ін.).
Участь в конкурсі с безкоштовним.
6. Умови участі у конкурсі
6.1. Для участі в конкурсі у термін до 25 листопада 2017 року необхідно надати заявки встановленого зразку (додаються) та конкурсні роботи на адресу управління по роботі з молоддю та сім’єю департаменту спорту, сім’ї та молоді Запорізької міської ради (69037, м. Запоріжжя, вул. Сталеварів 30а. тел./факс 233-31-12).
Відеоролики повинні бути записані на CD-R дисках або інших носіях (флеш-накопичувач, інтернет-хмара), буклети та плакати подаються в електронному та друкованому вигляді.
7. Вимоги до оформлення конкурсних робіт
7.1 Вимоги до конкурсних робіт:
- мова викладення матеріалу на зразках реклами - українська;
- макети соціальної зовнішньої та друкованої реклами надаються у друкованому (формат А-4, повно кольоровий) та електронному вигляді (CD, в масштаб 1:1-2 файли: перший файл - формат А-4, jpg, розширення не менш 300 dpi; другий файл для друку - tif/cps/ai (розширення не менш 1200dpi);
- відеоролик надається на CD/DVD, флеш носіях або через інтернет- хмару у форматі АVI (хронометраж не більше 60 секунд), кожен ролик подається окремо з текстовим описом сценарію; на початку відеоролику повинна бути вказана наступна інформація: назва конкурсної роботи, дані про автора (ШБ) тощо.
7.2. Представляючи роботу на конкурс, учасник повинен враховувати наявність в роботі необхідних умов ефективної реклами:
- робота повинна носити позитивний, життєстверджуючий характер:
- робота, її зміст, сюжет, дія сценічних осіб і персонажів не повинні суперечити Закону України від 03.07.1996 р. № 270/96 «Про рекламу»;
- текст реклами мас бути стислим, лаконічним та Оригінальним;
- наявність в рекламі емоційного забарвлення, носіями якого є колір, світло, шрифт, малюнок, графічні елементи тощо;
- відсутність в рекламі відомостей, що не відповідають дійсності (недостовірних відомостей).
7.3. Конкурсні роботи не повинні містити:
- імен авторів, вказівки адрес і телефонів, інформації про спонсорів, імен політичних діячів та лідерів, імен духовних вчителів і релігійних рухів, у тому числі релігійної символіки, назв та згадок (логотипів, брендів) товарної реклами, будь-яких форм згадок політичних партій, політичних гасел, висловлювань, що несуть антидержавний та аитиконцептуальний зміст ;
- зображень: інтимних сцен, насилля, дискримінації, вандалізму, що відображають тілесні страждання людей і тварин;
- текстів, сцен, звукових ефектів, які вказують на відчуття і переживання страху, стресу або агонії; інформації а будь-якій формі, шо принижує гідність людині.
Категорично забороняється використовувати чужі тексти чи ідеї дизайну (повністю або частково).
У разі недотримання цих умов робота відхиляється від подальшої участі в Конкурсі.
8. Оцінка конкурсних робіт і визначення переможців конкурсу
8.1. Оцінка конкурсних робіт і визначення переможців проводиться Комісією з визначення переможців (далі - Комісія). Склад Комісії затверджується наказом департаменту спорту, сім’ї та молоді Запорізької міської ради.
8.2. Комісія оцінює конкурсні роботи за наступними критеріями:
- відповідність темі;
- ефективність використання рекламних, соціальних методики і технологій;
- соціальна значимість, позитивність і креативність (новизна ідеї, оригінальність, гнучкість мислення) конкурсної роботи.
9. Підбиття підсумків конкурсу і нагородження переможців
9.1. На підставі розі ляду наданих матеріалів, (комісією визначаються переможні міського конкурсу.
9.2. Переможці та учасники конкурсу нагороджуються пам'ятними подарунками, дипломами та квітами.
9.3. Підсумки конкурсу оприлюднюються у місцевих засобах масової інформації і розміщуються на офіційному сайті Запорізької міської ради.
9.4. Кращі зразки соціальної реклами ви користуються для виготовлення та розміщення у навчальних закладах та як реклама міста,
10. Інші умови
10.1. Подані на конкурс роботи поверненню не підлягають та не рецензуються.
10.2. Організатори конкурсу залишають за собою право використовувати конкурсні роботи в некомерційних цілях і без грошової винагороди з метою:
- створення на базі конкурсних робіт електронного каталогу;
- розповсюдження соціальної рекламної продукції н загальноосвітніх, професійно-технічних і вищих навчальних закладах міст;
- розміщення творчих робіт в методичних і інформаційних виданнях, трансляції по телебаченню, на радіостанціях;
- для розміщення на зовнішніх рекламних носіях і в мережі Інтернет з метою просування соціальної реклами.

 |