ВМ-НФ Архівна версія
Нова платформа Шкільного Медіахолдингу "ВМ-НФ" 
http://zps19.at.ua/ (2018-2019 н.р.)

Рейтинг успешности

TOP-5

1 місце - Соляріс
2 місце - Дивосвіт
3 місце - Шкільна планета
4 місце - Ексклюзив
5 місце - Нью-Скіфія

Ведущий проект

Периодическое печатное издание - Журнал "Вестник Мечты". Недавно Вышел № 56! Читать >>>

Категории раздела

Новости от главреда [341]
Новини - Фенікс [6]
Новости - Кристалл [10]
Новости - Новый город [4]
Новости - Улыбка [2]
Новости - Солярис [44]
Новости - ДИВОСВІТ [35]
Новости - Олімпія [47]
Новости - Нью-Скифия [39]
Новости - Школьная планета [4]
Новости - Луч солнца [28]
Новости - 220 V [38]
Новости - Искорка [6]
Новости - Импульс [2]
Новости - Юный репортер [1]
Новости - Энергетика [5]
Новости - Воспитательный центр [23]
Новости - Лидер [16]
Новости - Адреналин [2]
Новости - Комета [28]
Новости - Эдельвейс [24]
Новости - Мечтатели Next [10]
Новости - Скрепка [13]
Новости - 5 элемент [125]
Новости - Колорит [14]
Новости - Эксперты [6]
Новости - Филиал №3 [8]
Новости - Радуга [3]
Новости - Город классный [2]
Новости - Вестник отважных [59]
Новости - Северное сияние [13]
Новости - Радио Мечта [1]
Новости - Студия анимации [1]

З 26 грудня 2016 р


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

18:23
Надія Мандзій: "Я глибоко переконана, що вчитель, як ніхто інший, повинен бути сучасним"

Шкільне навчання в сучасних умовах вимагає особливого підходу. Комп'ютер стає помічником вчителя, допомагає заощадити час на уроці і вдома, з'являються нові методи і організаційні форми навчання, які підвищують ефективність розвиваючого процесу.

Про це розповіла медіапедагог Запорізького навчально-виховного комплексу №19, керівник 11-а класу, головний редактор шкільної газети "П’ятий елемент", Надія Мандзій, виступаючи в ході семінару "Інформаційно-комунікативні технології в роботі класного керівника", який відбувся 19 листопада в ЗНВК №19. 

За словами медіапедагога, розвиток інформаційно-комунікаційної компетенції школяра передбачає якісно нову особистість, розвинену в сфері електронної та інформаційної культури, здатної інтенсивно і творчо трудитися, підвищувати якість своєї освіти.

Вона підкреслила, що "по-перше, людина, що вміє працювати з необхідними в повсякденному житті інформаційними системами і телекомунікаційними мережами, що володіє інформаційною культурою, набуває не тільки нові інструменти діяльності, а й новий світогляд. По-друге, володіючи досвідом творчої діяльності, медіаграмотна людина знаходиться в більш вигідному становищі по відношенню до людей, які користуються стандартними, сталими методами. По-третє, виникає здатність підвищувати свій інтелектуальний рівень, розвивати і впроваджувати прогресивні технології, саморозвиватися в будь-якому освітньому напрямку".

У випускному 11 класі ЗНВК №19 формування інформаційної компетенції за допомогою використання інформаційно-комунікативних технологій здійснюється як в рамках класно-урочної системи, так і в позакласній діяльності.

За словами Надії Мандзій, реалізація педагогічного досвіду щодо впровадження ІКТ можлива при забезпеченні відповідних умов, які передбачають ефективну систему позаурочної діяльності учнів.

Продуктивність досвіду передового підрозділу МП "ВМ-НФ" підтверджується такими показниками, як використання учнями різноманітних інформаційних джерел, комп'ютерних словників та енциклопедій, при створенні творчих проектів, позитивної динаміки результатів якості навчання з предметів шкільного курсу; підвищення мотивації до вивчення предметів, самостійного придбання знань; застосування знань і умінь в різних предметних областях при підготовці доповідей, рефератів; збільшення кількості учнів, які беруть активну участь у позакласних заходах, конкурсах, предметних тижнях і т.п .

«Моє завдання, як класного керівника - сформувати такі компетенціі випускника, коли він здатний адаптуватися до мінливих умов, вільно орієнтуватися в інформаційному полі, будувати систему в будь-якій сфері знання, проектувати власний розвиток», - каже медіапедагог.

Отже, впровадження ІКТ в навчально-виховний процес - це, перш за все, підвищення ефективності педагогічної праці, - впевнена Надія Федорівна. 

Однак, щоб дітям було цікаво вчитися, а нам, вчителям, цікаво вчити, в першу чергу вчителю необхідно йти в ногу з часом, підвищувати і вдосконалювати свою інформаційну культуру: 
"Я глибоко переконана, що вчитель, як ніхто інший, повинен бути сучасним, повинен використовувати у своїй діяльності не тільки традиційні, але й нові сучасні методи навчання. Тому починала я, звичайно ж, із себе. Це не тільки курси підвищення кваліфікації, міжнародна літня школа від АУП, але й дистанційні курси, яких зараз безліч, наприклад, платформа Прометеус. Тобто бажання-тисячі можливостей, і навчитися при бажанні можна всьому цілком самостійно".

Інші цитати: 
"І тільки вже вміючий вчитель може навчити своїх дітей. Моє знайомство та ІКТ почалося в далекому 2002 році, коли ми з Галиною Віталіївною готувалися до випуску дітей. Хотілося зробити щось незвичайне, тому ми створили маленький фільм. Монтували, звичайно не ми, бо просто не вміли цього робити. Напевно, бажання навчитися робити все самостійно і змусило мене почати вивчення комп'ютера".

"З дітьми я починала з найпростішого - вивчення програм для створення презентацій, впровадження музики безпосередньо в презентацію, конвертування презентацій в різні формати, потім ми вчилися робити листівки, і тільки потім почали вивчати відеомонтаж. Навчання завжди йде в ігровій формі з використанням проектної технології. Метод проектів дозволяє залучити велику кількість дітей, з'являється змагання- хто більше і краще, будь-які дії дітей фіксуються в рейтингу активності. На сьогоднішній день в класі немає жодного учня, хто не брав би участь у проекті. Хтось частіше, хтось рідше, але беруть участь усі"

«Отже, застосування комп'ютера на уроках різних типів розвиває учня: підвищує інтерес до навчального процесу, ставить перед дитиною пізнавальні та творчі завдання, виховує самостійність, вчить працювати з різними джерелами інформації», - підсумувала Надія Мандзій.

Нагадуємо, що семінар "Інформаційно-комунікативні технології в роботі класного керівника" був організований Департаментом освіти і науки, молоді та спорту Запорізької міської ради, а саме: Інформаційно-аналітичним методичним центром на базі Запорізького НВК №19 з метою ознайомлення заступників директорів шкіл та класних керівників з досвідом ЗНВК №19. 

Категорія: Новости от главреда | Переглядів: 483 | Додав: mech | Теги: досвід, медіа, класні керівники, Семінар, ІКТ, Надія Мадзій | Рейтинг: 5.0/5
Всього коментарів: 0
avatar



Продовжуємо активну участь у міському конкурсі у 2019 році! 
http://zps19.at.ua/news....-11-120

Отлично! Олимпия! Идете вперед! Совершенствуетесь! Медиаобразование на первом месте! Так держать! 4000+

Форма входа

landmarks

Проверить текст на соответствие информационному стилю - очистить от словесного мусора >>>

Перевірити текст - знайти можливі помилки >>>

Эссе и рецензии "По ту сторону экрана - 2018"

Выпуски газет

Січень 2018: Кристалл, Луч солнца, Феникс, Нью-Скифия, 220V - next, Искорка, Эксклюзив, Шкільна планета, Максимум адреналина, Орео, Солярис,

Спец-випуски - "Mediaschool - 2018" Промінь сонця, Іскорка, Дивосвіт,

Лютий 2018: Дивосвіт, Кристалл,

Березень 2018: 21 век, Нью-Сити, Луч солнца, Кристалл, 220V-next, Эксклюзив, Максимум адреналина, Искорка, Шкільна планета, Орео,

Квітень 2018: Нью-Скифия - эко-выпуск, Луч солнца, Кристалл, Дивосвіт, 220V-next, Искорка, Феникс, Максимум адреналина, Эксклюзив, Солярис

Поиск по сайту

Друзья сайта

  • Новости ПШП

    Календарь

    «  Листопад 2015  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    30

    Наш опрос

    Сколько времени в день Вы проводите за интернетом?
    Всього відповідей: 47