Головна » 2016 » Травень » 24 » Літній командний конкурс "Знаємо, можемо, робимо!"
11:16
Літній командний конкурс "Знаємо, можемо, робимо!"
Термін проведення: з 20 травня до 10 вересня 2016 року. Підсумки конкурсу буде оголошено до 20 вересня 2016 року.
Конкурс відбуватиметься у вікових групах: 1 група - учні 1-4 класів ; 2 група - учні 5-8 класів; 3 група - учні 9-11 класів.
У кожній віковій групі буде обрано команду-переможця лише серед команд, які виконали усі умови конкурсу.
Конкурс відкритий. Для участі в конкурсі учасникам команди необхідно зареєструватись на сайті, вчитель повинен зареєструватись на сайті як дорослий та отримати права вчителя
Конкурс складається з трьох етапів:
1 етап організаційний - ЗНАЄМО!
2 етап пошуковий - МОЖЕМО!
3 етап візуальний - РОБИМО!
ЗНАЄМО!
у школі формується команда-учасниця конкурсу, у складі не менше 7 та не більше 15 учнів та 1 вчитель. У навчальному закладі можуть бути сформовані кілька команд, але кожна команда повинна бути унікальна за складом учасників.
Команда може об'єднувати учнів одного, або різних класів, також команда може складатися з учнів різних шкіл. Увага! Учасники команди повинні бути з одної з вікової групи;
команда повинна придумати собі назву та обрати тематику дослідження, за якою буде працювати (теми див. нижче);
робота над проблемою, яку обрала команда, може і повинна здійснюватись за власним вибором, без прив'язки до конкретного предмету(ів). Вітається креативність та нестандартне поєднання навчальних предметів та тем дослідження.
вчитель, який бере участь у команді заповнює анкету-заявку, де зазначає склад команди та обрану тему.
МОЖЕМО!
шукає у різних інформаційних джерелах цікаві фікти, матеріали за обраною тематикою, формулює проблему, яку буде вирішувати; створює власні заготовки для візуалізації варіантів вирішення обраної проблеми;
вчитель формує запитання для інтерактивної вправи для учасників групи за обраною тематикою:
у вправі повинно бути не менше 20 запитань,
у вправі можуть поєднуватись запитання та завдання з різних навчальних предметів;
запитання для учасників можуть бути сформульовані українською або іншою мовою;
учитель на свій розсуд обирає тип вправи як саме створювати вправи можна дізнатись тут);
вправа може бути використана в роботі команди як дороговказ для команди, як підсумок діяльності тощо.
учні виконують завдання вправи;
після виконання усіх завдань етапу вчитель заповнює форму про його виконання.
РОБИМО!
спираючись на завдання інтерактивної вправи вчителя, формулює до 5 ключових слів або фраз за обраною темою дослідженння та візуалізує їх у вигляді плаката;
плакат повинен містити інформацію про авторів, ЗНЗ, район та область, де був створений;
процес створення плаката командою та його використання у ЗНЗ фіксується у фотозвіті (5-10 фото);
оцифрована версія плаката надсилається на електронну пошту організаторам конкурса.
Послідовність виконання етапів порушувати не можна! Завершення кожного етапу необхідно зафіксувати у відповідній формі.
Для командної роботи пропонуються наступні теми:
1. Глобальне суспільство споживачів:
1.1. Екологічний слід.
1.2. Справедлива торгівля.
1.3. Інформаційне суспільство та ІКТ
1.4. Енергетика та інші природні ресурси, постачальники та споживання.