Готується до презентації на VII міжнародному форумі "Інноватика в сучасній освіті - 2015" колективна монографія, в ній узагальнено дослідження лабораторії психології масової комунікації та медіаосвіти, що було проведено у 2009-2013 р.
Про це повідомила заступник директора Інституту соціальної та політичної психології НАПН України, завідувачка лабораторії ПМКМ в Україні, науковий керівник Всеукраїнського експерименту з впровадження медіаосвіти у навчально-виховний процес ЗНЗ України, Любов Антоновна Найдьонова.
У монографії розяснюється, як деформується інформаційний простір, які його найцікавіші психологічні феномени, яка динаміка його змін, як він взаємодіє з освітнім простором.
На думку наукового керівника, без медіаосвіти сьогодні неможливо досягти відкритості освітніх систем. Тому сьогодні так багато уваги приділяється актуальним проблемам медіанасильства і медіазалежності, віковій періодизації медіаризиків і сімейній медіаосоціалізації. У книзі розкривається соціально-психологічна модель медіаосвіти як альтернатива суто журналістській медіаосвіті як передпрофесійній підготовці майбутніх працівників медіа, психологія сімейної медіаосвіти: дозвілля, роль серіалів.
За словами Любов Найдьонової, на відміну від перекладених чи іншомовних книг із назвою "Медіапсихологія", ця написана не від медійників, а від споживачів медіа. Загалом звернена до педагогів, яким дуже швидко потрібно нарощувати медіакомпетентність. Без цього нам не вдасться досягти інформаційної безпеки.
Звертаючись до користувачів соціальної мережі Фейсбук, Любов Антонівна написала: "Сподіваюся, буде цікавою і журналістам, адже не можна задовольнити потребу аудиторії, якщо розумієш ці потреби спрощено або редукуєш тільки під власне технологічне бачення. Ми щиро сподіваємося на активізацію міжгалузевої дискусії".
 |