mech | Дата: Четвер, 23.11.2017, 16:45 | Повідомлення # 1 |
 участник проекта
Група: Администраторы
Повідомлень: 65
Статус: Offline
| Вміти: • визначати роль інформації та мас-медіа у сучасному світі; • відрізняти види медіа за їх ознаками, розуміти специфіку жанру й виду медіатексту • характеризувати етапи розвитку засобів масової комунікації • наводити приклади маніпуляцій медіа зі сторінок друкованих видань • аналізувати маніпулятивні можливості друкованих ЗМІ • застосовувати набуті знання у практичній діяльності • аналізувати процес створення кіно та телепродукції для різних типів аудиторії • характеризувати специфіку кіно і телепродукції • «читати», ідентифікувати й обговорювати мову медіатекстів пов’язаних із екранною мовою (ракурс, план, колір, звук і т. д.); • визначати способи побудови і написання сюжету; • аналізувати кілька сюжетних ліній • розрізняти поняття «кіно репрезентація» • застосовувати набуті знання у практичній діяльності • розпізнавати засоби комунікації у мережі Інтернет і визначати їх особливості • знаходити інформацію у мережі Інтернет • ефективно опрацьовувати результати обробки пошукових запитів • користуватися програмним забезпеченням для роботи в Інтернеті • характеризувати маніпулятивні можливості веб- сторінки • аналізувати взаємозв’язок використання інтернету та ризиків і порушень психофізіологічного здоров’я • використовуваги набуті знання для пракгичної діяльності • визначати мову реклами • аналізувати вилив реклами на аудиторію та її маніпулятивні можливості • формулювати висновки щодо ставлення до реклами • наводити приклади спроб маніпуляції свідомості у рекламних меседжах • використовувати набуті знання для практичної діяльності • класифікувати формати радіо • характеризувати психоемоційний вилив музичних творів • аналізувати мову музичного медіатексту • використовувати набуті знання для практичної діяльності • класифікувати комп’ютерні та відеоігри за жанрами • характеризувати ознаки ігрової комп’ютерної залежності • розрізняти позитивні і негативні риси комп’ютерних відеоігор • використовувати набуті знання для створення презентації • критично «читати» медіа тексти • ставити запитання про різні аспекти медіатексту • виражати свої думки, порівнювати власну думку з думкою інших учнів обґрунтовувати свою думку під час дискусії • використовувати набуті знання для практичної діяльності
|
|
| |