ВМ-НФ Архівна версія >>>

   
    
    
    
    
    
    
        

Рейтинг успешности

TOP-5

1 місце - Соляріс
2 місце - Дивосвіт
3 місце - Шкільна планета
4 місце - Ексклюзив
5 місце - Нью-Скіфія

Ведущий проект

Периодическое печатное издание - Журнал "Вестник Мечты". Недавно Вышел № 56! Читать >>>

Категории раздела

Новости от главреда [341]
Новини - Фенікс [6]
Новости - Кристалл [10]
Новости - Новый город [4]
Новости - Улыбка [2]
Новости - Солярис [44]
Новости - ДИВОСВІТ [35]
Новости - Олімпія [47]
Новости - Нью-Скифия [39]
Новости - Школьная планета [4]
Новости - Луч солнца [28]
Новости - 220 V [38]
Новости - Искорка [6]
Новости - Импульс [2]
Новости - Юный репортер [1]
Новости - Энергетика [5]
Новости - Воспитательный центр [23]
Новости - Лидер [16]
Новости - Адреналин [2]
Новости - Комета [28]
Новости - Эдельвейс [24]
Новости - Мечтатели Next [10]
Новости - Скрепка [13]
Новости - 5 элемент [125]
Новости - Колорит [14]
Новости - Эксперты [6]
Новости - Филиал №3 [8]
Новости - Радуга [3]
Новости - Город классный [2]
Новости - Вестник отважных [59]
Новости - Северное сияние [13]
Новости - Радио Мечта [1]
Новости - Студия анимации [1]

З 26 грудня 2016 р


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

17:52
Представники освітнього Медіахолдингу «ВМ-НФ» дізнавалися про особливості створення екологічного плакату + 16 ФОТО

Сьогодні, 3.04.2018, в Запорізькому НВК №19 (Військбуд, 13) для учнів 5-10 класів відбувся черговий майстер-клас медіаосвітнього проекту «Вісник Мрії – Новий Формат» від Андрія Єлькіна.

Представники редколегій Шкільного медіахолдингу знайомилися з особливостями створення цифрових екологічних плакатів задля участі у загальношкільній інформаційно-просвітницькій кампанії «Збережемо ресурси для себе та наступних поколінь».

Кампанія має конкурсний формат та проводиться в рамках Екологічного Марафону «Планета Земля - ​​територія Мрії» з 2 по 16 квітня 2018.

В ході майстер-класу учні дізналися про вимоги до статичної соціальної (екологічної) реклами, про те, як побудувати концепцію проекту, які чинники потрібно враховувати, щоб плакат зміг захопити увагу цільової аудиторії. Розбиралися з поняттями «естетика зображення», «кольорові рішення», «презентація проблеми», «авторське право та запозичення», «психологічні впливи візуальних текстів», розглядали зразки плакатів, порівнювали їх з точки зору критеріїв, за якими експертна рада буде оцінювати творчі роботи, працюючи з комп’ютерними програмами, створювали пробний  плакат.

Виявилось, що екологічний плакат – це яскраве зображення, що супроводжується коротким текстом (лозунгом, слоганом), який понукає до дії. Він завжди зроблений в агітаційних або просвітницьких цілях та пропагує базові екологічні цінності. В ньому відображені значущі екологічні проблеми, загрози для природи і навколишнього природного середовища, які пов'язані з антропогенним впливом (наприклад, з господарською діяльністю людини).

Учасники звернули увагу на важливість однозначного тлумачення створеного образу: всі шуми і сторонні смисли, що заважають сприйняттю основної думки, ідеї плаката, повинні бути відкинуті.

Дизайнер повинен орієнтуватися на сучасні вимоги в області візуального сприйняття графічних об'єктів, вміло використовувати весь арсенал композиційних і креативних засобів для створення незабутнього і лаконічного плаката, - підкреслив Андрій Єлькін.

За його словами, специфіка художньої мови плаката визначається тим, що: він повинен привертати увагу, відразу кидатися в очі. Узагальненість форм сприяє миттєвому запам'ятовуванню. Автори повинні відводити велику роль силуету, підбору яскравої кольорової плямі, узгодженості всіх елементів композиції, вибору вдалого шрифту.

В ході майстер-класу було зазначено, що тематичне спрямування конкурсу - ресурсозбереження в побуті, в школі, в повсякденному житті. Під ресурсами, які вимагають заощадження, розуміються: вода, електроенергія, побутовий газ, відходи (пластик, папір, харчові, електронні відходи) тощо.

Учні дізналися, що важливою частиною інформаційно-просвітницької кампанії також є процес поширення плакату серед мешканців  мікрорайону навчального закладу. Тому учасники обов’язково повинні тиражувати плакат у можливій для них кількості примірників (А4) і поширювати в мікрорайоні «Військбуд», «Леваневського» або в інших районах міста Запоріжжя.

Крім того, умови конкурсу передбачають створення на Порталі шкільної преси новинного матеріалу про поширення плакату. У новинному повідомленні повинні бути фотографії або відео з фіксацією події інформаційно-просвітницької акції.

Нагадуємо, для участі в конкурсному проекті учасники повинні до 16 квітня 2018 подати наступні авторські продукти: 

  1. На адресу vestnikm@gmail.com  -  плакат, виконаний в електронному вигляді з використанням будь-яких комп'ютерних програм . На плакаті маленькими літерами вказується назва редколегії , назва школи, кількість примірників.
  2. Новина на Порталі шкільної преси Запорізького НВК №19 про поширення авторського плакату.

Журі оцінює участь редколегій в Конкурсі за наступними критеріями:
- плакат (оригінальність ідеї, дотримання стандартів, новизна, естетика);
- тираж і поширення (кількість примірників, охоплений мікрорайон);
- новина про подію (текст, фотографії, телесюжет - якщо є).

Підсумки конкурсу підводяться 16 квітня 2018 року.
 

 

Категорія: Новости от главреда | Переглядів: 133 | Додав: mech | Теги: Запорізький НВК №19, майстер-клас, екомарафон, екологія, ресурсозбереження, екологічні плакати | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 1
avatar
0
1
Фоны "Экология" для Вашего плаката возьмите здесь:
https://goo.gl/ynDHvh
avatar
Отлично! Олимпия! Идете вперед! Совершенствуетесь! Медиаобразование на первом месте! Так держать! 4000+

Молодці! Фенікс! Відмінно! Так тримати! 

4000+

Исходя из Вашей логики построения заголовка новости, новость "Украинцы активно несут деньги в банки" нужно назвать "Деньги в банках". )

Или новость "В Киеве 9 мая перекроют ряд улиц и площадь" нужно назвать "9 мая". 

Любой заголовок новости обязательно отвечает на вопросы "КТО? ЧТО СДЕЛАЛ?" или "ЧТО СЛУЧИЛОСЬ". Это стандарты новостной журналистики! )

Вот, например, какие заголовки сегодня предлагает сайт "Украинская правда"

Украинцы активно несут деньги в банки - НБУ
22:28
Трамп официально объявил о выходе США из ядерной сделки с Ираном
21:56
Мошенники выдавали распечатанные на принтере картины за произведения Пикассо
21:39
В СБУ говорят, что при обысках нашли у Симоненко пистолет
21:20
Задержание со стрельбой: полиция накрыла фальшивый обменник в Киеве
21:00
Россияне изолировали Павла Гриба, выбивают признание – отец
20:22
До конца года Минобороны хочет построить 15 хранилищ боеприпасов
20:10
В Будапеште возобновились протесты против Орбана
19:38
США возобновят санкции против Ирана и введут новые – NYT
19:25
В Киеве 9 мая перекроют ряд улиц и площадь
19:14
Верховный суд поставил точку в вопросе, чей Гостиный двор
19:03
"Ощадбанк" взыскал 850 миллионов с акционера "Укртелекома"
18:47
Швейцария рассекретила счета Ефремова
18:37
Глава ЦИК стал причиной ссоры между антикоррупционными органами
18:31
Трамп объявит о выходе из ядерного соглашения с Ираном – СМИ
18:18
"Новоиспеченный" премьер РФ предлагает повысить пенсионный возраст россиян
17:48
Участница нападения на бойца АТО останется под стражей
17:18
Гройсман назвал вероятную причину массового отравления детей в Черкассах
17:10
Отравление школьников в Черкассах: госпитализированных стало больше
16:52
Финал Лиги чемпионов: АМКУ проверит гостиницы из-за заоблачных цен
16:47
ГПУ направила в суд дело против экс-министра Ставицкого
16:19
Украина может получить от США $250 миллионов на оружие
16:04
На еще одной линейке школьники массово почувствовали недомогание
15:29
Пожар в детском лагере: руководству заведения объявили новые подозрения

Щодо заголовка! Чи читали ви цю статтю?
http://do-school19.ucoz.ua/index/jak_napisati_novinu/0-60
Там сказано:
""Перш за все, якщо хочете написати статтю, потрібно підібрати заголовок (хоча іноді це робиться вже після написання статті). Заголовок виконує дві функції: привернути увагу і повідомити інформацію. Для привертання уваги заголовок повинен бути коротким. А щоб увагу утримати, він повинен бути оригінальним. Сконцентрувати максимум інформації в мінімумі слів і подати це якомога оригінальніше — ось у чому полягає складність підбору заголовка.
Звичайно заголовок дає відповідь на питання: «ХТО? ЩО ЗРОБИВ?» або «ЩО СТАЛОСЯ?».""

Форма входа

landmarks

Проверить текст на соответствие информационному стилю - очистить от словесного мусора >>>

Перевірити текст - знайти можливі помилки >>>

Эссе и рецензии "По ту сторону экрана - 2018"

Выпуски газет

Січень 2018: Кристалл, Луч солнца, Феникс, Нью-Скифия, 220V - next, Искорка, Эксклюзив, Шкільна планета, Максимум адреналина, Орео, Солярис,

Спец-випуски - "Mediaschool - 2018" Промінь сонця, Іскорка, Дивосвіт,

Лютий 2018: Дивосвіт, Кристалл,

Березень 2018: 21 век, Нью-Сити, Луч солнца, Кристалл, 220V-next, Эксклюзив, Максимум адреналина, Искорка, Шкільна планета, Орео,

Квітень 2018: Нью-Скифия - эко-выпуск, Луч солнца, Кристалл, Дивосвіт, 220V-next, Искорка, Феникс, Максимум адреналина, Эксклюзив, Солярис

Поиск по сайту

Друзья сайта

  • Новости ПШП

    Календарь

    «  Квітень 2018  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    30

    Наш опрос

    Какие социальные медиа Вы используете в работе?
    Всього відповідей: 54