ВМ-НФ Архівна версія >>>

   
    
    
    
    
    
    
        

Рейтинг успешности

TOP-5

1 місце - Соляріс
2 місце - Дивосвіт
3 місце - Шкільна планета
4 місце - Ексклюзив
5 місце - Нью-Скіфія

Ведущий проект

Периодическое печатное издание - Журнал "Вестник Мечты". Недавно Вышел № 56! Читать >>>

Категории раздела

Новости от главреда [341]
Новини - Фенікс [6]
Новости - Кристалл [10]
Новости - Новый город [4]
Новости - Улыбка [2]
Новости - Солярис [44]
Новости - ДИВОСВІТ [35]
Новости - Олімпія [47]
Новости - Нью-Скифия [39]
Новости - Школьная планета [4]
Новости - Луч солнца [28]
Новости - 220 V [38]
Новости - Искорка [6]
Новости - Импульс [2]
Новости - Юный репортер [1]
Новости - Энергетика [5]
Новости - Воспитательный центр [23]
Новости - Лидер [16]
Новости - Адреналин [2]
Новости - Комета [28]
Новости - Эдельвейс [24]
Новости - Мечтатели Next [10]
Новости - Скрепка [13]
Новости - 5 элемент [125]
Новости - Колорит [14]
Новости - Эксперты [6]
Новости - Филиал №3 [8]
Новости - Радуга [3]
Новости - Город классный [2]
Новости - Вестник отважных [59]
Новости - Северное сияние [13]
Новости - Радио Мечта [1]
Новости - Студия анимации [1]

З 26 грудня 2016 р


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

12:32
Оксана Демура: Професія вчителя трансформується, вчитель стане фасилітатором

5 травня, в рамках національного експерименту «Формування громадської думки» для педагогів Запорізького НВК №19 відбувся семінар-тренінг з громадської підтримки освітніх реформ. 

В ході тренінгу «Діалогова компетентність в освітньому просторі» Оксана Демура, кандидат філософських наук, старший науковий співробітник лабораторії соціально-психологічних технологій Інституту соціальної та політичної психології НАПН України, знайомила учасників з елементами діалогу, принципами, структурою і процедурою проведення медіації, правилами взаємодії конфліктуючих сторін, функціями та базовими навичками медіатора, технологією розв’язання конфліктів на основі стратегії «виграш-виграш», яка сприяє задоволенню інтересів усіх сторін конфлікту. У практичній частині було відпрацьовано технологію медіації в умовах шкільного середовища.

Перед початком тренінгу керівник Шкільного Медіахолдингу «ВМ-НФ» Андрій Єлькін побесідував з тренером та поцікавився тим, які завдання будуть вирішуватися в ході навчання, та взагалі, куди рухається професія учителя та які зміни в системі освіти слід очікувати. 

Андрій Єлькін: Про що дізнаються сьогодні вчителі Запорізького НВК №19? Яка основна задача тренінгу? 

Оксана Демура: На тренінгу ми спробуємо виявити точки непорозумінь, де вони виникають, що з ними робити, і будемо досліджувати все це на власному досвіді. Група, яка збирається, вона буде таким місцем, де можна буде прожити моменти виникнення непорозумінь, розв’язання і знаходження з них виходу. Безумовно ми застосовуємо діалогові практики, практики поводження в конфліктних ситуаціях. Але основна задача тренінгу: допомогти людині, користуючись власним досвідом, зрозуміти, як діяти в тих чи інших ситуаціях, якщо виникають непорозуміння або конфлікти. 

Андрій Єлькін: В чому полягає актуальність цієї тематики для педагогів? Які зміни в суспільстві обумовлюють цю актуальність? 

Оксана Демура: Актуальність як раз в тому, що нинішньому учителю доводиться спілкуватися не тільки з учнями, а й з батьками, адміністрацією, своїми колегами. Виходить, що учитель повинен мати універсальні навики комунікацій, щоб вміти фасилітувати та модерувати ці діалоги. Тому монологу учительського вже не достатньо. Вчителю потрібно вчитися самому знаходити підхід, як до дітей, чути їх, розуміти чого вони хочуть, так і чути батьків, з іншого боку, чути своїх колег, чути програму, чути Міністерство, і так далі. Тому, мені здається, такий навик є безумовно актуальним для кожної людини. Й вчителі – це не виключення. 

Андрій Єлькін: Чи йде мова про копіювання зарубіжного досвіду? На які освітні моделі розвинутих країн в цьому контексті треба звернути увагу? 

Оксана Демура: Безумовно, якійсь зарубіжний досвід, його можна застосовувати та впроваджувати в українську педагогічну практику, українському вчителю, в Українську школу. Але він тут не приживеться, бо він тут чужий. Наприклад, фінську модель освіти наразі намагаються активно впроваджувати в школі. Але з власного учительського досвіду я знаю, що тільки те, що вчитель, педагогічний колектив зміг «родити» у своєму колі, те й буде працювати. Власний досвід, власні практики, власне бажання, власні проблеми мають значення. Тому, що в іншій школі, в іншій країні абсолютно інші умови, інші проблеми, діти, ментальність. Будь-який зарубіжний досвід потребує впровадження через якісь експерименти та дослідження. 

Андрій Єлькін: Щодо кризи монологічних підходів, які закріпилися в українській школі. Чи зможемо ми подолати цю кризу? 

Оксана Демура: Я не вважаю, що це криза. Я вважаю, що це закономірні етапи розвитку професії, яка ніколи не була самостійною. Вона завжди залежала від історичних періодів, від держав, у яких ми жили, працювали. Ми знаємо, що вони змінювалися, і люди, які зараз викладають, вони жили ще в іншій країні 20 років тому. Там мав місце зовсім інший досвід, і педагогіка в цій країні також мала колосальний рівень розвитку. Це – не криза. Це шлях еволюції. Те що вчителі зараз навчаються цьому, прагнуть цього, шукають ці знання, це еволюція їх професії, це пошук нових джерел, нових методів. Світ змінюється, діти змінюються. Згідно теорії поколінь, було покоління Х, У. Тепер покоління Z. З’являються в нашому житті нові технології, які полегшують нам життя, але в той же час вони потребують до себе особливої уваги. Потрібно навчатися користуватися цими технологіями. Це нескінчений процес.

Андрій Єлькін:  Чого очікувати в наш час швидких змін? Які прогнози Ви можете позначити на подальшу перспективу?

Оксана Демура: Можливо у мене песимістичний прогноз. Адже, у мене є такий досвід, я зараз працюю в альтернативній школі, де діти приходять з дуже маленького віку, і вони вже попадають в інші умови, чим у державній школі. Вони там вже вільні у своїх діях. Вчитель для них вже така людина, яка допомагає шукати інформацію, він не є для дітей безальтернативним джерелом знань.  Моє враження таке, що далі ця професія дуже трансформується, вчитель стане фасилітатором, медіатором, або якось по іншому буде називатися. Він буде тим, хто не веде до знань (якщо казати про походження терміну «вчитель»). Він буде просто знаходитися поруч з дитиною в той час, коли дитина буде отримувати знання. Тому, що зараз інші технічні можливості, відкриті онлайн-курси - для тих, хто знає англійську мову, можна отримувати хоч диплом Каліфорнійського університету. В сучасних умовах змінюється психіка людини. Ми вже не здатні сприймати інформацію протягом тривалого часу. Монолог вже не сприймається. Перші 7 хвилин у людини активне мислення, далі вже він не запам’ятовує про що мова. Тому, якщо педагог або викладач не буде делегувати навчальну функцію учню, не буде вчити його вчитися самостійно, то його знання перестануть бути затребуваними. 

Співпраця школи-комплексу з Інститутом соціальної та політичної психології НАПН України дає дуже відчутні результати. Педагоги оволодівають новим баченням своєї ролі в освітньому процесі, трансформують власні погляди з точки зору сучасних вимог у контексті побудови Нової української школи. 

Нагадуємо, що метою експерименту «Формування громадської думки», який також здійснюється на базі Запорізького НВК №19, є впровадження системи технологій роботи з громадською думкою, орієнтованої на формування позитивного ставлення педагогічних працівників, учнівської молоді, батьків та широкої громадськості до переходу загальноосвітніх навчальних закладів на 12-річний термін навчання, профілізацію старшої школи, розширення практики державно-громадського управління освітою.

 

Категорія: Новости от главреда | Переглядів: 112 | Додав: mech | Теги: Тренінг, ІСПП НАПН України, підтримка освітніх реформ, Оксана Демура | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Отлично! Олимпия! Идете вперед! Совершенствуетесь! Медиаобразование на первом месте! Так держать! 4000+

Молодці! Фенікс! Відмінно! Так тримати! 

4000+

Исходя из Вашей логики построения заголовка новости, новость "Украинцы активно несут деньги в банки" нужно назвать "Деньги в банках". )

Или новость "В Киеве 9 мая перекроют ряд улиц и площадь" нужно назвать "9 мая". 

Любой заголовок новости обязательно отвечает на вопросы "КТО? ЧТО СДЕЛАЛ?" или "ЧТО СЛУЧИЛОСЬ". Это стандарты новостной журналистики! )

Вот, например, какие заголовки сегодня предлагает сайт "Украинская правда"

Украинцы активно несут деньги в банки - НБУ
22:28
Трамп официально объявил о выходе США из ядерной сделки с Ираном
21:56
Мошенники выдавали распечатанные на принтере картины за произведения Пикассо
21:39
В СБУ говорят, что при обысках нашли у Симоненко пистолет
21:20
Задержание со стрельбой: полиция накрыла фальшивый обменник в Киеве
21:00
Россияне изолировали Павла Гриба, выбивают признание – отец
20:22
До конца года Минобороны хочет построить 15 хранилищ боеприпасов
20:10
В Будапеште возобновились протесты против Орбана
19:38
США возобновят санкции против Ирана и введут новые – NYT
19:25
В Киеве 9 мая перекроют ряд улиц и площадь
19:14
Верховный суд поставил точку в вопросе, чей Гостиный двор
19:03
"Ощадбанк" взыскал 850 миллионов с акционера "Укртелекома"
18:47
Швейцария рассекретила счета Ефремова
18:37
Глава ЦИК стал причиной ссоры между антикоррупционными органами
18:31
Трамп объявит о выходе из ядерного соглашения с Ираном – СМИ
18:18
"Новоиспеченный" премьер РФ предлагает повысить пенсионный возраст россиян
17:48
Участница нападения на бойца АТО останется под стражей
17:18
Гройсман назвал вероятную причину массового отравления детей в Черкассах
17:10
Отравление школьников в Черкассах: госпитализированных стало больше
16:52
Финал Лиги чемпионов: АМКУ проверит гостиницы из-за заоблачных цен
16:47
ГПУ направила в суд дело против экс-министра Ставицкого
16:19
Украина может получить от США $250 миллионов на оружие
16:04
На еще одной линейке школьники массово почувствовали недомогание
15:29
Пожар в детском лагере: руководству заведения объявили новые подозрения

Щодо заголовка! Чи читали ви цю статтю?
http://do-school19.ucoz.ua/index/jak_napisati_novinu/0-60
Там сказано:
""Перш за все, якщо хочете написати статтю, потрібно підібрати заголовок (хоча іноді це робиться вже після написання статті). Заголовок виконує дві функції: привернути увагу і повідомити інформацію. Для привертання уваги заголовок повинен бути коротким. А щоб увагу утримати, він повинен бути оригінальним. Сконцентрувати максимум інформації в мінімумі слів і подати це якомога оригінальніше — ось у чому полягає складність підбору заголовка.
Звичайно заголовок дає відповідь на питання: «ХТО? ЩО ЗРОБИВ?» або «ЩО СТАЛОСЯ?».""

Форма входа

landmarks

Проверить текст на соответствие информационному стилю - очистить от словесного мусора >>>

Перевірити текст - знайти можливі помилки >>>

Эссе и рецензии "По ту сторону экрана - 2018"

Выпуски газет

Січень 2018: Кристалл, Луч солнца, Феникс, Нью-Скифия, 220V - next, Искорка, Эксклюзив, Шкільна планета, Максимум адреналина, Орео, Солярис,

Спец-випуски - "Mediaschool - 2018" Промінь сонця, Іскорка, Дивосвіт,

Лютий 2018: Дивосвіт, Кристалл,

Березень 2018: 21 век, Нью-Сити, Луч солнца, Кристалл, 220V-next, Эксклюзив, Максимум адреналина, Искорка, Шкільна планета, Орео,

Квітень 2018: Нью-Скифия - эко-выпуск, Луч солнца, Кристалл, Дивосвіт, 220V-next, Искорка, Феникс, Максимум адреналина, Эксклюзив, Солярис

Поиск по сайту

Друзья сайта

  • Новости ПШП

    Календарь

    «  Травень 2018  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031

    Наш опрос

    Сколько времени в день Вы проводите за интернетом?
    Всього відповідей: 44