ВМ-НФ Архівна версія >>>

   
    
    
    
    
    
    
        

Рейтинг успешности

TOP-5

1 місце - Соляріс
2 місце - Дивосвіт
3 місце - Шкільна планета
4 місце - Ексклюзив
5 місце - Нью-Скіфія

Ведущий проект

Периодическое печатное издание - Журнал "Вестник Мечты". Недавно Вышел № 56! Читать >>>

Категории раздела

Новости от главреда [341]
Новини - Фенікс [6]
Новости - Кристалл [10]
Новости - Новый город [4]
Новости - Улыбка [2]
Новости - Солярис [44]
Новости - ДИВОСВІТ [35]
Новости - Олімпія [47]
Новости - Нью-Скифия [39]
Новости - Школьная планета [4]
Новости - Луч солнца [28]
Новости - 220 V [38]
Новости - Искорка [6]
Новости - Импульс [2]
Новости - Юный репортер [1]
Новости - Энергетика [5]
Новости - Воспитательный центр [23]
Новости - Лидер [16]
Новости - Адреналин [2]
Новости - Комета [28]
Новости - Эдельвейс [24]
Новости - Мечтатели Next [10]
Новости - Скрепка [13]
Новости - 5 элемент [125]
Новости - Колорит [14]
Новости - Эксперты [6]
Новости - Филиал №3 [8]
Новости - Радуга [3]
Новости - Город классный [2]
Новости - Вестник отважных [59]
Новости - Северное сияние [13]
Новости - Радио Мечта [1]
Новости - Студия анимации [1]

З 26 грудня 2016 р


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

12:24
Нова українська школа. Новина від Надії Мандзій

В соціальних мережах вже була інформація щодо проведення виїзного засідання «Нова українська школа: взаємодія між науковими та освітніми установами», яке проводив Інститут соціальної та політичної психології Національної Академії Педагогічних Наук України на базі спеціалізованої школи 1-3 СТ. № 148 імені Івана Багряного з поглибленим вивченням української мови та літератури м. Києва, учасницею якого стала медіа педагог нашої школи Мандзій Н.Ф.

На засіданні розглядався ряд питань, а саме:

-директор спеціалізованої школи 1-3 ст. №148 Горбачов Сергій Іванович ознайомив присутніх з результатами обговорення на освітній плаформі EdEra оновлених навчальних програм 5-9 класів ,

-Іванченко Світлана Миколаївна, керівник експерименту, доповіла про підсумки 2 етапу Всеукраїнського експерименту „Формування громадської думки щодо освітніх інновацій”

- Цизман Віра Едуардівна, координатор експерименту,- про запити навчальних закладів – учасників експерименту на соціально-психологічний супровід .

Звичайно ж , була дискусія, обговорення її результатів, але мета мого повідомлення - дещо детальніше ознайомити громадськість з самим проведенням дослідно-експериментальної роботи на базі загальноосвітніх навчальних закладів Дніпропетровської, Житомирської, Запорізької, Київської, Львівської, Хмельницької, Херсонської,Чернігівської областей та міста Києва за темою «Формування позитивної громадської думки щодо освітніх інновацій».

Отже, експеримент розпочався в лютому 2016 року з підготовчого етапу, який включав в себе визначення та наукове обґрунтування теми, мети та завдань дослідно-експериментальної роботи, налагодження спільної діяльності з установами, які здійснюють науковий супровід дослідно-експериментальної роботи, планування дослідно-експериментальної роботи, проведення круглого столу і т.ін.

Другий, концептуально-діагностичний етап, тривав з січня до червня 2017 р. і включав в себе підготовку комплексу методичних засобів для вивчення громадської думки в онлайн та офлайн режимах, установче анкетування вчителів та батьків щодо впровадження інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах, діагностику рівня підтримки та ставлення до впровадження 12-річної освіти та профілізації старшої школи, прогностичний аналіз соціально-психологічного супроводу інноваційних процесів у суспільстві та освіті.

Наразі, наша школа готується до третього, формувального етапу, який передбачає проведення заходів з громадської підтримки освітніх реформ, вивчення думки учасників експерименту щодо їхньої ефективності та оцінку рівня підтримки освітніх реформ, апробацію навчально-методичного комплексу спецкурсу «Психолого-педагогічне забезпечення громадської підтримки освітніх інновацій» для інститутів післядипломної педагогічної освіти, моніторинг громадської думки освітян, залучених до експериментальної роботи, удосконалення моделі соціально-психологічного супроводу інноваційних процесів у суспільстві та освіті.

Усього планується п'ять етапів , з ходом яких ми будемо обов'язково знайомити читачів нашого порталу.

Слід зазначити, що в експерименті беруть участь лише 9 шкіл нашої країни, тому ми розуміємо усю міру відповідальності за цю роботу та будемо докладати зусиль, аби вона пройшла як найефективніше.

І наостанок, хочу висловити подяку за особисте знайомство, надзвичайно змістовну зустріч та величезну допомогу в роботі над експериментом Іванченко Світлані Миколаївні, науковому керівнику експерименту, Цизман Вірі Едуардівні, координатору експерименту, Хоріній Олені Іванівні, психологу, члену Української асоціації транзакційного аналізу, м.н.с. ІСПП НАП України. Це дуже творчі, активні люди, які надихають власним прикладом та готові прийти на допомогу.

Отже, змінам в освіті – бути, і ми готові до цього! ;)

 

                                                                                                                                       Мандзій Н.Ф.

Категорія: Новости - 5 элемент | Переглядів: 306 | Додав: Spes | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 1
avatar
1
1
Виявилося, що саме ми, Запорізький НВК №19, є школою, яка є однією з 9 шкіл Всеукраїнського експерименту. В черговий раз підтверджується теза про інноваційний потенціал педагогічного колективу і адміністрації школи-комплексу. Молодці! Так тримати!
avatar
Отлично! Олимпия! Идете вперед! Совершенствуетесь! Медиаобразование на первом месте! Так держать! 4000+

Молодці! Фенікс! Відмінно! Так тримати! 

4000+

Исходя из Вашей логики построения заголовка новости, новость "Украинцы активно несут деньги в банки" нужно назвать "Деньги в банках". )

Или новость "В Киеве 9 мая перекроют ряд улиц и площадь" нужно назвать "9 мая". 

Любой заголовок новости обязательно отвечает на вопросы "КТО? ЧТО СДЕЛАЛ?" или "ЧТО СЛУЧИЛОСЬ". Это стандарты новостной журналистики! )

Вот, например, какие заголовки сегодня предлагает сайт "Украинская правда"

Украинцы активно несут деньги в банки - НБУ
22:28
Трамп официально объявил о выходе США из ядерной сделки с Ираном
21:56
Мошенники выдавали распечатанные на принтере картины за произведения Пикассо
21:39
В СБУ говорят, что при обысках нашли у Симоненко пистолет
21:20
Задержание со стрельбой: полиция накрыла фальшивый обменник в Киеве
21:00
Россияне изолировали Павла Гриба, выбивают признание – отец
20:22
До конца года Минобороны хочет построить 15 хранилищ боеприпасов
20:10
В Будапеште возобновились протесты против Орбана
19:38
США возобновят санкции против Ирана и введут новые – NYT
19:25
В Киеве 9 мая перекроют ряд улиц и площадь
19:14
Верховный суд поставил точку в вопросе, чей Гостиный двор
19:03
"Ощадбанк" взыскал 850 миллионов с акционера "Укртелекома"
18:47
Швейцария рассекретила счета Ефремова
18:37
Глава ЦИК стал причиной ссоры между антикоррупционными органами
18:31
Трамп объявит о выходе из ядерного соглашения с Ираном – СМИ
18:18
"Новоиспеченный" премьер РФ предлагает повысить пенсионный возраст россиян
17:48
Участница нападения на бойца АТО останется под стражей
17:18
Гройсман назвал вероятную причину массового отравления детей в Черкассах
17:10
Отравление школьников в Черкассах: госпитализированных стало больше
16:52
Финал Лиги чемпионов: АМКУ проверит гостиницы из-за заоблачных цен
16:47
ГПУ направила в суд дело против экс-министра Ставицкого
16:19
Украина может получить от США $250 миллионов на оружие
16:04
На еще одной линейке школьники массово почувствовали недомогание
15:29
Пожар в детском лагере: руководству заведения объявили новые подозрения

Щодо заголовка! Чи читали ви цю статтю?
http://do-school19.ucoz.ua/index/jak_napisati_novinu/0-60
Там сказано:
""Перш за все, якщо хочете написати статтю, потрібно підібрати заголовок (хоча іноді це робиться вже після написання статті). Заголовок виконує дві функції: привернути увагу і повідомити інформацію. Для привертання уваги заголовок повинен бути коротким. А щоб увагу утримати, він повинен бути оригінальним. Сконцентрувати максимум інформації в мінімумі слів і подати це якомога оригінальніше — ось у чому полягає складність підбору заголовка.
Звичайно заголовок дає відповідь на питання: «ХТО? ЩО ЗРОБИВ?» або «ЩО СТАЛОСЯ?».""

Форма входа

landmarks

Проверить текст на соответствие информационному стилю - очистить от словесного мусора >>>

Перевірити текст - знайти можливі помилки >>>

Эссе и рецензии "По ту сторону экрана - 2018"

Выпуски газет

Січень 2018: Кристалл, Луч солнца, Феникс, Нью-Скифия, 220V - next, Искорка, Эксклюзив, Шкільна планета, Максимум адреналина, Орео, Солярис,

Спец-випуски - "Mediaschool - 2018" Промінь сонця, Іскорка, Дивосвіт,

Лютий 2018: Дивосвіт, Кристалл,

Березень 2018: 21 век, Нью-Сити, Луч солнца, Кристалл, 220V-next, Эксклюзив, Максимум адреналина, Искорка, Шкільна планета, Орео,

Квітень 2018: Нью-Скифия - эко-выпуск, Луч солнца, Кристалл, Дивосвіт, 220V-next, Искорка, Феникс, Максимум адреналина, Эксклюзив, Солярис

Поиск по сайту

Друзья сайта

  • Новости ПШП

    Календарь

    «  Червень 2017  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
       1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    2627282930

    Наш опрос

    Сколько времени в день Вы проводите за интернетом?
    Всього відповідей: 44