ВМ-НФ Архівна версія >>>

   
    
    
    
    
    
    
        

Рейтинг успешности

TOP-5

1 місце - Соляріс
2 місце - Дивосвіт
3 місце - Шкільна планета
4 місце - Ексклюзив
5 місце - Нью-Скіфія

Ведущий проект

Периодическое печатное издание - Журнал "Вестник Мечты". Недавно Вышел № 56! Читать >>>

Категории раздела

Новости от главреда [341]
Новини - Фенікс [6]
Новости - Кристалл [10]
Новости - Новый город [4]
Новости - Улыбка [2]
Новости - Солярис [44]
Новости - ДИВОСВІТ [35]
Новости - Олімпія [47]
Новости - Нью-Скифия [39]
Новости - Школьная планета [4]
Новости - Луч солнца [28]
Новости - 220 V [38]
Новости - Искорка [6]
Новости - Импульс [2]
Новости - Юный репортер [1]
Новости - Энергетика [5]
Новости - Воспитательный центр [23]
Новости - Лидер [16]
Новости - Адреналин [2]
Новости - Комета [28]
Новости - Эдельвейс [24]
Новости - Мечтатели Next [10]
Новости - Скрепка [13]
Новости - 5 элемент [125]
Новости - Колорит [14]
Новости - Эксперты [6]
Новости - Филиал №3 [8]
Новости - Радуга [3]
Новости - Город классный [2]
Новости - Вестник отважных [59]
Новости - Северное сияние [13]
Новости - Радио Мечта [1]
Новости - Студия анимации [1]

З 26 грудня 2016 р


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

12:16
Навчальні заклади Запорізької області запрошуються до участі в Конкурсі соціальної реклами в рамках Всесвітньої кампанії ТЕС-2017

Що? - Обласний конкурс хвилинних відеороликів (соціальної реклами)

Хто? - Творчі учні шкіл Запорізької області та їх наставники

Де? - У всіх школах Запорізького регіону, які мають небайдужих до тематики конкурсу сучасних педагогів-лідерів.

Коли? - З 10 вересня по 2 жовтня 2017 року

Для чого? - Для участі у Всесвітній кампанії "ТЕС-2017"

Організатори - МЕГО "Мама-86-Запоріжжя", ДЮЕГО "Республіка Мрія" 

Очікувані результати - Підвищення обізнаності у питаннях забезпечення безпеки для навколишнього середовища та для здоров'я людей, яка повязана з впровадженням технологій органічного господарювання за європейськими стандартами та з формуванням компетенцій органічного споживання громадян.


ПОЛОЖЕННЯ
про Обласний конкурс соціальної аудіовізуальної реклами (відеороликів) 
«Про здоров’я пам’ятай, органічне обирай!» 

до Всесвітнього «Зеленого тижня» - Тижня екологічного споживача - 2017

Постійна адреса цього Положення в Інтернеті
http://em.at.ua/2017/polozhennja_pro_konkurs.pdf

I. Загальні положення.

1.1. Це Положення визначає статус, цілі, категорію учасників і порядок організації та проведення Конкурсу Обласного конкурсу соціальної аудіовізуальної реклами (відеороликів) 
«Про здоров’я пам’ятай, органічне обирай!»

1.2. Місце проведення: загальноосвітні навчальні заклади Запорізької області.

1.3. Конкурс відбудеться в рамках Всесвітнього Тижня екологічного споживача (ТЕС), який
щороку проводиться в 25 країнах світу в перший тиждень жовтня (у 2017 році – з 2 по 8 жовтня).

1.4. ТЕС в Україні координує Всеукраїнська екологічна громадська організація «МАМА-86». ТЕС в Запорізькому регіоні координує Міська екологічна громадська організація «Мама-86-Запоріжжя» 

II. Цілі конкурсу:
- Популяризація органічного споживання засобами авторських аудіо-візуальних медіатекстів (відеороликів), створених учнями шкіл під керівництвом медіапедагогів, вчителів, т’юторів, менторів, керівників гуртків, батьків, класних керівників загальноосвітніх навчальних закладів Запорізької області.

- Знайомство цільових аудиторій:
*    з принципом здоров'я - органічне сільське господарство зберігає і зміцнює здоров'я ґрунту, рослин, тварин і людини як єдине і неподільне ціле - здоров'я екосистеми;
*    з принципом екологічності - органічне сільське господарство засноване на живих екосистемах та природних циклах, працює спільно з ними, наслідує їх приклад і правила і допомагає зберегти їх цілісність і гармонію;
*    з принципом турботи - органічне сільське господарство засноване на зберігаючих методах зростання рослин і на відповідальному підході до охорони здоров'я і благополуччя нинішнього і майбутніх поколінь і навколишнього середовища в цілому.

- Ознайомлення потенційних аудиторій з поняттям «органічні продукти» і з тим, як їх розпізнавати.

III. Організатори та учасники конкурсу.

3.1. Організатори Конкурсу: Запорізька міська екологічна громадська організація «Мама-86-Запоріжжя», Дитячо-юнацька екологічна громадська організація «Республіка Мрія» ЗНВК №19, Орхуський центр Запорізької області, Шкільний медіахолдинг «Вісник Мрії - новий формат» Запорізького НВК № 19.

3.2. У конкурсі можуть брати участь учні загальноосвітніх навчальних закладів Запорізької області без обмежень по віковим категоріям та їх педагоги і батьки в якості керівників-консультантів. 

IV. Основні функції організаторів, оргкомітету та журі конкурсу

4.1. Організатори формують склад оргкомітету та журі конкурсу, забезпечують інформаційно-комунікаційне супроводження процесу проведення конкурсу.
4.2. Оргкомітет:
інформує про терміни проведення конкурсу;
формує склад журі;
реєструє учасників;
визначає переможців;
організовує нагородження переможців та учасників.

V. Порядок та умови проведення конкурсу.

5.1. Обласний конкурс проводиться у два етапи: 
1. підготовчий, 
2. підсумковий.

5.1.1. У ході підготовчого етапу з 10 вересня по 2 жовтня 2017 року педагоги проводять інформаційно-просвітницькі кампанії, які включають проведення роз’яснювальних уроків з теми органічного виробництва та споживання, формують творчі групи учасників Конкурсу, допомагають учасникам розробити концепцію конкурсного проекту аудіовізуальної соціальної реклами, його сценарій, визначають ресурси та строки виконання робіт, відстежують якість виконання робіт, приймають конкурсні продукти у вигляді посилання на сайті youtube.com, де всі проекти розміщуються учасниками. 

5.1.2. На другому підсумковому етапі керівники заповнюють узагальнюючу таблицю-заявку, в яку вносять відомості про авторів проекту, навчальний заклад та посилання на проект, та надсилають заявку на електронну адресу оргкомітету. 

5.2. Заповнена таблиця-заявка відправляється на електронну адресу оргкомітету vestnikm@gmail.com до 2 жовтня 2017 року (дедлайн). 

5.3. Форму заявки можна завантажити за адресою посилання:
http://em.at.ua/2017/forma_zajavki_na_uchast_tes-2017.docx 

5.4. Заявки з посиланнями на конкурсні проекти своєчасно розглядаються журі Конкурсу у дистанційному режимі.

5.5. Учасники Конкурсу - автори аудіовізуальної соціальної реклами – надають оргкомітету право некомерційного використання  відеороликів та право публікації відеороликів на сайтах міжнародного web-видавництва «Вісник Мрії». 

5.6. Для оцінювання конкурсних роликів створюється журі, до складу якого входять представники оргкомітету і партнерів Конкурсу.

5.7. На другому підсумковому етапі (5-6 жовтня) журі дистанційно оцінює роботи, визначає і погоджує переможців.

VI. Вимоги до аудіовізуальних проектів соціальної реклами: 

6.1.    Для участі в Конкурсі приймаються відеоролики в будь-якому жанрі та у наступному форматі: посилання на опубліковане відео на сайті youtube.com з хронометражем не більше однієї хвилини;
6.2.    Не допускається використання у відео будь-яких об'єктів авторських прав (графічних об'єктів, логотипів, торгових марок, творів образотворчого мистецтва, літературних та/або музичних творів і т.д.), права на які належать третім особам і не отримані Учасником Конкурсу в порядку, установленому чинним законодавством України;
6.3.    Учасник надає посилання на відеоролик в електронному вигляді в заявці на участь. Наступні зміни, доповнення або заміна відеоролику не допускаються.
6.4.    Кінцевим строком подачі відеороликів на конкурс є 2 жовтня 2017 року
6.5.    Відеоролик за змістом має відповідати меті конкурсу, зазначеної у другому розділі цього Положення:
6.6.    При створенні відеороликів не можна використовувати чужі матеріали, лише у випадку, якщо Ви маєте на це дозвіл (пісні, уривки відео, фото, та ін.). 
6.7.    При створенні відеороликів у якості фонового аудіоряду можна використовувати безкоштовні файли сервісу за адресою посилання: https://www.youtube.com/audiolibrary/music 
6.8.    Не можна зображати у своєму відео людину без її згоди на це. Всі особи зображені у відео повинні надати усну згоду на поширення відеороликів.

VIІ. Нагородження переможців

7.1. Переможці та учасники Обласного конкурсу нагороджуються електронними (PDF) дипломами та сертифікатами ВЕГО «МАМА-86». 
7.2. Переможці та учасники завантажують дипломи та сертифікати на офіційному сайті «ТЕС в Запорізькій області» http://vestnikm.wix.com/tec2015 
7.3. Співзасновники Обласного конкурсу та стейкхолдери (бізнес та інші зацікавлені
сторони) мають право вручати спеціальні призи переможцям Конкурсу.
7.4. Електронні сертифікати переможців і учасників з логотипами Всеукраїнської екологічної громадської організації «МАМА-86», Шведського товариства охорони природи (ініціатори ТЕС на міжнародному рівні), Всесвітньої кампанії ТЕС та партнерів проекту Обласного конкурсу публікуються на сайті Обласного конкурсу за адресою посилання: http://vestnikm.wix.com/tec2015
7.5. Учасники та переможці Конкурсу отримують статус партнерів Міської екологічної громадської організації «Мама-86-Запоріжжя» та Дитячо-юнацької екологічної громадської організації «Республіка Мрія» та підключаються до регіональної розсилки цих організацій з метою залучення до майбутніх спільних природоохоронних та інформаційно-просвітницьких проектів. 


Додатково:

Соціа́льна рекла́ма — інформація будь-якого виду, розповсюджена в будь-якій формі, яка спрямована на досягнення суспільно корисних цілей, популяризацію загальнолюдських цінностей і розповсюдження якої не має на меті отримання матеріального прибутку.
Соціальна реклама спрямована на зміну моделей суспільної поведінки і залучення уваги до проблем соціуму. Вона є різновидом соціального продукту (у США та Європі для позначення традиційно використовується термін PSA — public service announcement), істотно відрізняється від державної і політичної реклами. Соціальна реклама включає в себе інформаційні, популяризаторські й соціальні послуги.

Соціальна реклама є одночасно видом мистецтва, компонентом соціальної політики та механізмом впливу на формування громадської думки. 

Найчастіше замовниками такої реклами виступають державні органи або некомерційні організації, а рекламні агентства і розповсюджувачі реклами у ряді випадків виготовляють і розміщують її на безвідплатній основі або за зниженими цінами.

В Україні одним з найважливіших явищ, в рекламній сфері є щорічний Національний Фестиваль соціальної реклами. I-й Національний Фестиваль соціальної реклами відбувся в Києві в 2005 році. З моменту появи Фестиваль став головною подією в сфері соціальної реклами України. Його мета - привернути увагу до соціальної реклами, як до важливого явища суспільного життя.


Про органічні продукти. 
Відповідно до законодавства нашої країни традиційна продукція виготовляється за загальноприйнятими технологіями виробництва с / г продукції, де можна використовувати будь-які хімічні засоби захисту, синтетичні мінеральні добрива, консерванти, штучні барвники, стимулятори росту, гормони, антибіотики, ароматизатори, стабілізатори, підсилювачі смаку і т .п.

Маркування «сертифікований органічний» споживачеві говорить про те, що продукт харчування або товар не містить.

При виробництві органічної продукції контроль йде по всьому ланцюжку виробництва - від поля до прилавка. Кожен інгредієнт перевірений і має документи. Сертифікація для виробника, фермера проводиться щорічно.

При органічному виробництві зберігається цілісність і поживні якості продуктів.
Крім того, органічне землеробство - це захист навколишнього середовища і збереження природного різноманіття, а органічне тваринництво і птахівництво - це вільний випас, органічні натуральні корми, забезпечення природних умов утримання.

Більш детально: http://vestnikm.wix.com/tec2015

Категорія: Новости от главреда | Переглядів: 125 | Додав: mech | Теги: органічні продукти, соціальна реклама, тес, тиждень екологічного споживача, обласний конкурс | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 1
avatar
0
1
avatar
Отлично! Олимпия! Идете вперед! Совершенствуетесь! Медиаобразование на первом месте! Так держать! 4000+

Молодці! Фенікс! Відмінно! Так тримати! 

4000+

Исходя из Вашей логики построения заголовка новости, новость "Украинцы активно несут деньги в банки" нужно назвать "Деньги в банках". )

Или новость "В Киеве 9 мая перекроют ряд улиц и площадь" нужно назвать "9 мая". 

Любой заголовок новости обязательно отвечает на вопросы "КТО? ЧТО СДЕЛАЛ?" или "ЧТО СЛУЧИЛОСЬ". Это стандарты новостной журналистики! )

Вот, например, какие заголовки сегодня предлагает сайт "Украинская правда"

Украинцы активно несут деньги в банки - НБУ
22:28
Трамп официально объявил о выходе США из ядерной сделки с Ираном
21:56
Мошенники выдавали распечатанные на принтере картины за произведения Пикассо
21:39
В СБУ говорят, что при обысках нашли у Симоненко пистолет
21:20
Задержание со стрельбой: полиция накрыла фальшивый обменник в Киеве
21:00
Россияне изолировали Павла Гриба, выбивают признание – отец
20:22
До конца года Минобороны хочет построить 15 хранилищ боеприпасов
20:10
В Будапеште возобновились протесты против Орбана
19:38
США возобновят санкции против Ирана и введут новые – NYT
19:25
В Киеве 9 мая перекроют ряд улиц и площадь
19:14
Верховный суд поставил точку в вопросе, чей Гостиный двор
19:03
"Ощадбанк" взыскал 850 миллионов с акционера "Укртелекома"
18:47
Швейцария рассекретила счета Ефремова
18:37
Глава ЦИК стал причиной ссоры между антикоррупционными органами
18:31
Трамп объявит о выходе из ядерного соглашения с Ираном – СМИ
18:18
"Новоиспеченный" премьер РФ предлагает повысить пенсионный возраст россиян
17:48
Участница нападения на бойца АТО останется под стражей
17:18
Гройсман назвал вероятную причину массового отравления детей в Черкассах
17:10
Отравление школьников в Черкассах: госпитализированных стало больше
16:52
Финал Лиги чемпионов: АМКУ проверит гостиницы из-за заоблачных цен
16:47
ГПУ направила в суд дело против экс-министра Ставицкого
16:19
Украина может получить от США $250 миллионов на оружие
16:04
На еще одной линейке школьники массово почувствовали недомогание
15:29
Пожар в детском лагере: руководству заведения объявили новые подозрения

Щодо заголовка! Чи читали ви цю статтю?
http://do-school19.ucoz.ua/index/jak_napisati_novinu/0-60
Там сказано:
""Перш за все, якщо хочете написати статтю, потрібно підібрати заголовок (хоча іноді це робиться вже після написання статті). Заголовок виконує дві функції: привернути увагу і повідомити інформацію. Для привертання уваги заголовок повинен бути коротким. А щоб увагу утримати, він повинен бути оригінальним. Сконцентрувати максимум інформації в мінімумі слів і подати це якомога оригінальніше — ось у чому полягає складність підбору заголовка.
Звичайно заголовок дає відповідь на питання: «ХТО? ЩО ЗРОБИВ?» або «ЩО СТАЛОСЯ?».""

Форма входа

landmarks

Проверить текст на соответствие информационному стилю - очистить от словесного мусора >>>

Перевірити текст - знайти можливі помилки >>>

Эссе и рецензии "По ту сторону экрана - 2018"

Выпуски газет

Січень 2018: Кристалл, Луч солнца, Феникс, Нью-Скифия, 220V - next, Искорка, Эксклюзив, Шкільна планета, Максимум адреналина, Орео, Солярис,

Спец-випуски - "Mediaschool - 2018" Промінь сонця, Іскорка, Дивосвіт,

Лютий 2018: Дивосвіт, Кристалл,

Березень 2018: 21 век, Нью-Сити, Луч солнца, Кристалл, 220V-next, Эксклюзив, Максимум адреналина, Искорка, Шкільна планета, Орео,

Квітень 2018: Нью-Скифия - эко-выпуск, Луч солнца, Кристалл, Дивосвіт, 220V-next, Искорка, Феникс, Максимум адреналина, Эксклюзив, Солярис

Поиск по сайту

Друзья сайта

  • Новости ПШП

    Календарь

    «  Вересень 2017  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
        123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930

    Наш опрос

    Сколько времени в день Вы проводите за интернетом?
    Всього відповідей: 44