ВМ-НФ Архівна версія >>>

   
    
    
    
    
    
    
        

Рейтинг успешности

TOP-5

1 місце - Соляріс
2 місце - Дивосвіт
3 місце - Шкільна планета
4 місце - Ексклюзив
5 місце - Нью-Скіфія

Ведущий проект

Периодическое печатное издание - Журнал "Вестник Мечты". Недавно Вышел № 56! Читать >>>

Категории раздела

Новости от главреда [341]
Новини - Фенікс [6]
Новости - Кристалл [10]
Новости - Новый город [4]
Новости - Улыбка [2]
Новости - Солярис [44]
Новости - ДИВОСВІТ [35]
Новости - Олімпія [47]
Новости - Нью-Скифия [39]
Новости - Школьная планета [4]
Новости - Луч солнца [28]
Новости - 220 V [38]
Новости - Искорка [6]
Новости - Импульс [2]
Новости - Юный репортер [1]
Новости - Энергетика [5]
Новости - Воспитательный центр [23]
Новости - Лидер [16]
Новости - Адреналин [2]
Новости - Комета [28]
Новости - Эдельвейс [24]
Новости - Мечтатели Next [10]
Новости - Скрепка [13]
Новости - 5 элемент [125]
Новости - Колорит [14]
Новости - Эксперты [6]
Новости - Филиал №3 [8]
Новости - Радуга [3]
Новости - Город классный [2]
Новости - Вестник отважных [59]
Новости - Северное сияние [13]
Новости - Радио Мечта [1]
Новости - Студия анимации [1]

З 26 грудня 2016 р


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

16:42
Другий семестр розпочався з педради

09 січня, у вівторок, на виконання річного плану методичної роботи в Запорізькому НВК №19 відбулося засідання педагогічної ради за участю педагогів усіх ланок школи, яка працює за адресою м. Запоріжжя, вул. Військбуд, 13.

Засідання було присвячено темі: «STEAM – освіта – шлях у майбутнє: від теорії до практики». Її актуальність визнається в контексті виконання завдань нової реформи освіти в Україні.

З головною доповіддю виступила директор ЗНВК №19 Ганна Тандура. Вона зазначила, що сьогодні розвиток STEAM - один з основних трендів в світовій освіті.  STEAM: S - science, T - technology, E - engineering, A - art, M - mathematics, або: природничі науки, технологія, інженерне мистецтво, творчість, математика. Саме ці дисципліни стають найбільш затребуваними в сучасному світі. STEAM – це навчальний план заснований на ідеї навчання учнів із застосуванням міждисциплінарного і прикладного підходу. Замість того щоб вивчати окремо кожну з п'яти дисциплін, STEAM інтегрує їх в єдину схему навчання.

Ганна Олександрівна підкреслила важливість STEAM-освіти. Адже проблеми з погіршенням якості освіти в галузі точних наук, мотивацією учнів, кількістю і якістю педагогів, є глобальними. Це проблема ринку, тому що роботодавці готові добре платити фахівцям. Однак школярі не хочуть вибирати ці предмети в якості основних. Саме тому STEAM-освіта стає пріоритетною в країнах, де розвивають високотехнологічне виробництво. Гостру необхідність в науково-інженерних кадрах усвідомлюють як держава, яка орієнтована на технологічний прогрес і зростання інноваційної економіки, так і IT-компанії, які відчувають «кадровий голод».

Потрібно усвідомлювати причини, за якими STEAM-освіта опинилася сьогодні в пріоритеті, - каже керівник навчального закладу. - У найближчому майбутньому в світі та в Україні буде різко не вистачати: IT-фахівців, програмістів, інженерів, фахівців високотехнологічних виробництв. У віддаленому майбутньому з'являться професії, які зараз навіть уявити собі важко, всі вони будуть пов'язані з технологією і високо технологічним виробництвом на стику з природничими науками. Особливо будуть затребувані фахівці біо- і нанотехнологій. Фахівцям майбутнього потрібно всебічна підготовка і знання з самих різних освітніх областей природничих наук, інженерії та технології.

Доповідач звернула увагу педагогічного колективу на те, чим відрізняється STEAM-освіта від традиційного навчання. По-перше, така освіта передбачає змішане навчальне середовище і показує учням, як науковий метод може бути застосований у повсякденному житті. По друге, STEAM - це один із напрямів реалізації проектної та навчально-дослідницької діяльності в школі та поза школою.

Учні, що навчаються за програмою «STEAM-освіти», крім фізики і математики, конструюючи і програмуючи власних роботів, вивчають робототехніку, програмування. На заняттях використовується спеціальне технологічне лабораторне та навчальне обладнання, таке як 3D-принтери, засоби візуалізації та інше обладнання. Можна сказати, що філософія STEAM-освіти заснована на старих добрих підходах навчання дітей професіям на уроках праці, хіба що змінилися інструменти і способи навчання, - розповіла директор ЗНВК №19.

Про досвід впровадження елементів STEAM-освіти на уроках початкової школи та в групах дошкільного відділення №2 розповіли педагоги Олена Параскевич та Ганна Чала. На цих уроках діти розвивають свою природну допитливість, отримують дослідницькі навички, які в подальшому стануть у нагоді при вивченні будь-яких наук», - повідомила Олена Параскевич.

Методист школи Ганна Чала презентувала оригінальні педагогічні розробки, які дозволяють у ході занять з дошкільнятами застосовувати практичний компонент - конструювати, досліджувати, будувати моделі, вирішувати проблемні задачі. Для цього педагоги ДП №2 створюють відповідну базу навчальних приладів, конструкторів, роздаткового матеріалу.

Цікавою була практична частина засідання педради. Педагоги розробляли STEAM-урок на тему «Зірка по імені Сонце». Кожний вчитель вкладав знання свого предмету в інтегрований урок, метою якого було формування «повної картини миру» щодо цього поняття, коли всі розрізнені інформаційні «пазли» складалися у контент якісних уявлень та повноцінної компетентності.

Сьогодні педагоги Запорізького НВК №19 готуються до нововведень в системі освіти, проходять перепідготовку, беруть участь у багаточисельних семінарах та вебінарах.  Вони вважають, що бажано, щоб в початковій ланці діти вивчали інтегрований курс «введення в науку», а вже з 5 класу були запроваджені об’єднуючі курси, які включали б в себе вузькоспеціалізовані дисципліни, такі як фізика, біологія, хімія, робототехніка. Старшокласникам не завадять такі предмети, як «Глобальні перспективи» і «Проектний менеджмент», - кажуть вчителі школи.

Майбутнє - за технологіями, а майбутнє технологій - за вчителями нового формату, які позбавлені зайвих забобонів. Такі педагоги не сприймають формального підходу і можуть своїми знаннями «підірвати мозок» учням і розширити їх кругозір до нескінченності. Для педагогів школи-комплексу таке твердження зрозуміло. Адже, починаючі з 2008 року, в начальному закладі впроваджується авторська модель інтегрованої медіаосвіти «Вісник Мрії – Новий Формат», в рамках якої розвивається перший в Україні шкільний Медіахолдинг. 

На завершення засідання педради Ганна Тандура ще раз підкреслила ключові меседжі: 

STEAM-освіта має починатися з самого раннього дошкільного віку, відповідні програми потрібно впроваджувати починаючі з дитячого садка.

Мова науки - англійська. Найбільш значимі наукові ресурси публікуються англійською мовою, нобелівські лауреати говорять англійською мовою. Якщо хочеш вивчати науку і бути вченим - потрібно знати цю мову.

Наука повинна бути святом, вона повинна бути цікава і повністю захоплювати.

STEAM-освіта має будуватися на патріотизмі і любові до своєї країни. Незважаючи на те, що в науці немає меж, важливо виростити хорошого фахівця, який приносить користь своїй державі. «Витік мізків» - це особливо актуальна проблема для українського суспільства. Вона потребує термінового вирішення.

Тільки об'єднуючись ... Разом ми, вчителі 21 сторіччя, в силах змінити майбутнє наших дітей.

Враховуючи обговорення, був складений проект рішення педради. Його зачитала заступник директора Запорізького НВК №19 з НВР Лариса Буркот (дивіться відео за адресою посилання … ).

Андрій Єлькін, 09.01.2018

Повний фото-звіт дивіться в групі «Запорізький НВК №19» на Фейсбуці за адресою посилання: https://www.facebook.com/groups/zps19/permalink/1326215684191645/

 

Додатково:

Зарубіжний досвід.

Багато країн, такі як Австралія, Китай, Великобританія, Ізраїль, Корея, Сінгапур, США, реалізують державні програми в області STEAM-освіти.

В Ізраїлі була запущена пілотна ініціатива - на додаток до підсумкового іспиту, який здають випускники, вони проводять обов'язкову дослідницьку роботу. Таку наукову роботу школярі роблять під керівництвом тьютора - студента або кандидата наук з університету. Також з цього року в національній освітній програмі встановлено: 70% часу школярі вчяться традиційно, а 30% часу відводиться на дослідження.

В Казахстані з 2016 року в режимі дисципліни «введення в науку» вже навчаються першокласники у всіх школах. У 2017 році ця програма введена для всіх другокласників. З 2017-2018 року в другому-третьому класі з'явився предмет «Інформаційно-комунікаційні технології», на якому учнів вчать не тільки працювати з комп'ютером, але і шукати і обробляти інформацію.

У США діє національна програма з підготовки 100000 вчителів в області STEAM.

В багатьох країнах світу  існує державна підтримка поширення STEAM-центрів, програми розвитку освітньої та спортивної робототехніки, а також активно залучаються бізнес-компанії для реалізації проектів предметно-орієнтованого навчання дітей і студентів, що підтверджує правильність даної стратегії в освіті.

Потреба у формуванні STEAM-освітнього середовища в Україні актуальна не менш ніж в інших країнах. В даний час спостерігається сплеск інтересу серед інвесторів, бізнес-ангелів, великого бізнесу до науково-інноваційних проектів, стартапів. Для появи безлічі прогресивних розробок, створюються  STEAM-центри, включаються такі дисципліни як робототехніка, основи програмування інтегруються в предмет «інформатика», використовується накопичений досвід шляхом об'єднання педагогів в тематичні спільноти, розвивається тьюторство.

 

Категорія: Новости от главреда | Переглядів: 198 | Додав: mech | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Отлично! Олимпия! Идете вперед! Совершенствуетесь! Медиаобразование на первом месте! Так держать! 4000+

Молодці! Фенікс! Відмінно! Так тримати! 

4000+

Исходя из Вашей логики построения заголовка новости, новость "Украинцы активно несут деньги в банки" нужно назвать "Деньги в банках". )

Или новость "В Киеве 9 мая перекроют ряд улиц и площадь" нужно назвать "9 мая". 

Любой заголовок новости обязательно отвечает на вопросы "КТО? ЧТО СДЕЛАЛ?" или "ЧТО СЛУЧИЛОСЬ". Это стандарты новостной журналистики! )

Вот, например, какие заголовки сегодня предлагает сайт "Украинская правда"

Украинцы активно несут деньги в банки - НБУ
22:28
Трамп официально объявил о выходе США из ядерной сделки с Ираном
21:56
Мошенники выдавали распечатанные на принтере картины за произведения Пикассо
21:39
В СБУ говорят, что при обысках нашли у Симоненко пистолет
21:20
Задержание со стрельбой: полиция накрыла фальшивый обменник в Киеве
21:00
Россияне изолировали Павла Гриба, выбивают признание – отец
20:22
До конца года Минобороны хочет построить 15 хранилищ боеприпасов
20:10
В Будапеште возобновились протесты против Орбана
19:38
США возобновят санкции против Ирана и введут новые – NYT
19:25
В Киеве 9 мая перекроют ряд улиц и площадь
19:14
Верховный суд поставил точку в вопросе, чей Гостиный двор
19:03
"Ощадбанк" взыскал 850 миллионов с акционера "Укртелекома"
18:47
Швейцария рассекретила счета Ефремова
18:37
Глава ЦИК стал причиной ссоры между антикоррупционными органами
18:31
Трамп объявит о выходе из ядерного соглашения с Ираном – СМИ
18:18
"Новоиспеченный" премьер РФ предлагает повысить пенсионный возраст россиян
17:48
Участница нападения на бойца АТО останется под стражей
17:18
Гройсман назвал вероятную причину массового отравления детей в Черкассах
17:10
Отравление школьников в Черкассах: госпитализированных стало больше
16:52
Финал Лиги чемпионов: АМКУ проверит гостиницы из-за заоблачных цен
16:47
ГПУ направила в суд дело против экс-министра Ставицкого
16:19
Украина может получить от США $250 миллионов на оружие
16:04
На еще одной линейке школьники массово почувствовали недомогание
15:29
Пожар в детском лагере: руководству заведения объявили новые подозрения

Щодо заголовка! Чи читали ви цю статтю?
http://do-school19.ucoz.ua/index/jak_napisati_novinu/0-60
Там сказано:
""Перш за все, якщо хочете написати статтю, потрібно підібрати заголовок (хоча іноді це робиться вже після написання статті). Заголовок виконує дві функції: привернути увагу і повідомити інформацію. Для привертання уваги заголовок повинен бути коротким. А щоб увагу утримати, він повинен бути оригінальним. Сконцентрувати максимум інформації в мінімумі слів і подати це якомога оригінальніше — ось у чому полягає складність підбору заголовка.
Звичайно заголовок дає відповідь на питання: «ХТО? ЩО ЗРОБИВ?» або «ЩО СТАЛОСЯ?».""

Форма входа

landmarks

Проверить текст на соответствие информационному стилю - очистить от словесного мусора >>>

Перевірити текст - знайти можливі помилки >>>

Эссе и рецензии "По ту сторону экрана - 2018"

Выпуски газет

Січень 2018: Кристалл, Луч солнца, Феникс, Нью-Скифия, 220V - next, Искорка, Эксклюзив, Шкільна планета, Максимум адреналина, Орео, Солярис,

Спец-випуски - "Mediaschool - 2018" Промінь сонця, Іскорка, Дивосвіт,

Лютий 2018: Дивосвіт, Кристалл,

Березень 2018: 21 век, Нью-Сити, Луч солнца, Кристалл, 220V-next, Эксклюзив, Максимум адреналина, Искорка, Шкільна планета, Орео,

Квітень 2018: Нью-Скифия - эко-выпуск, Луч солнца, Кристалл, Дивосвіт, 220V-next, Искорка, Феникс, Максимум адреналина, Эксклюзив, Солярис

Поиск по сайту

Друзья сайта

  • Новости ПШП

    Календарь

    «  Січень 2018  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031

    Наш опрос

    Какие социальные медиа Вы используете в работе?
    Всього відповідей: 54