ВМ-НФ Архівна версія >>>

   
    
    
    
    
    
    
        

Рейтинг успешности

TOP-5

1 місце - Соляріс
2 місце - Дивосвіт
3 місце - Шкільна планета
4 місце - Ексклюзив
5 місце - Нью-Скіфія

Ведущий проект

Периодическое печатное издание - Журнал "Вестник Мечты". Недавно Вышел № 56! Читать >>>

Категории раздела

Новости от главреда [341]
Новини - Фенікс [6]
Новости - Кристалл [10]
Новости - Новый город [4]
Новости - Улыбка [2]
Новости - Солярис [44]
Новости - ДИВОСВІТ [35]
Новости - Олімпія [47]
Новости - Нью-Скифия [39]
Новости - Школьная планета [4]
Новости - Луч солнца [28]
Новости - 220 V [38]
Новости - Искорка [6]
Новости - Импульс [2]
Новости - Юный репортер [1]
Новости - Энергетика [5]
Новости - Воспитательный центр [23]
Новости - Лидер [16]
Новости - Адреналин [2]
Новости - Комета [28]
Новости - Эдельвейс [24]
Новости - Мечтатели Next [10]
Новости - Скрепка [13]
Новости - 5 элемент [125]
Новости - Колорит [14]
Новости - Эксперты [6]
Новости - Филиал №3 [8]
Новости - Радуга [3]
Новости - Город классный [2]
Новости - Вестник отважных [59]
Новости - Северное сияние [13]
Новости - Радио Мечта [1]
Новости - Студия анимации [1]

З 26 грудня 2016 р


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Рекомендуем

Академія Української Преси видала ряд підручників та книг з медіа питань, які мають допомогти українським журналістам розібратися в медіа-праві, здобути журналістські навички та техніки в написанні та представленні новин загальноприйнятих серед західних журналістів, та підвищити загальний професійний рівень журналістів. 

Журналісти та журналістські організації, а також інститути журналістики можуть отримати підручники в Академії Української Преси.

Для інформації щодо придбання книги звертатися за телефоном: 0503319545 або 067 5049802 та електронною поштою: info@aup.com.ua,l.kovalenko@aup.com.ua або oksana@aup.com.ua


Штефан Рус-Моль

Журналістика: Посібник / Пер. з нім. В. Климченко; наук. ред. В. Іванов. – К.: Академія української преси, Центр вільної преси, 2013. – 343 с.

Посібник Штефана Рус-Моля «Журналістика» – це спроба інтегрувати під однією обкладинкою максимум з того, що має знати та вміти сучасний журналіст. Він дає практичні знання про журналістику як ремесло, водночас розширюючи горизонти пізнання та окремо зупиняючись на загальих проблемах комунікації та публіцистиці. Ця книжка витримала багато видань в різних країнах світу. Призначена для студентів, які вивчають журналістику та комунікацію, та практичних журналістів.

Вартість - грн.

 Ознайомитись з виданням (297 Кb)


Практична медіаосвіта: авторські уроки 
Збірка (447 стор.)

Збірка авторських уроків з основ медіаосвіти та медіаграмотності розроблена для проведення інтегрованих та самостійних уроків з медіаграмотності у середніх загальноосвітніх закладах України. Автори збірки – українські медіапедагоги–практики, науковці – об’єднали найактуальніші практичні розробки в галузі підготовки школярів з цього напряму.
Призначений для вчителів та студентів педагогічних спеціальностей.

Поширюється безкоштовно

 Завантажити електронну версію (27,5 Мb)


Медіаосвіта та медіаграмотність 
Видання друге стереотипне (352 стор.)

Підручник «Медіаосвіта та медіаграмотність» розроблено для забезпечення відповідного курсу у вищих навчальних педагогічних закладах України. Автори підручника, провідні українські та зарубіжні науковці, об’єднали найактуальніші світові розробки в галузі підготовки студентів до викладання предметів з медіаосвіти, медіаграмотності, медіакультури.
Призначений для студентів педагогічних спеціальностей.

Поширюється безкоштовно

 Завантажити електронну версію (2,3 Мb)


Український медіа-ландшафт

Ідея цього проекту народилась під час засідань підгрупи «Незалежні медіа» (Робоча група з демократії, прав людини, ефективного державного управління та стабільності) Форуму громадянського суспільства Східного партнерства у жовтні та листопаді 2010 р. в Брюсcелі та Берліні. Медіа-експерти з шістьох країн Східного
партнерства вирішили, що головний пріоритет роботи - це створення Дорожньої карти з медіа для країн – учасниць Східного Партнерства. А першим кроком у цьому мала стати підготовка аналітичних звітів – медіа-ландшафтів кожної країни. Проаналізувавши медіа-ситуацію в кожній країні, можна визначити спільні проблемні поля, над вирішенням яких і потрібно працювати спільно, поєднуючи в єдиній синергії зусилля, знання та досвід, а також залучаючи авторитет міжнародних інституцій для лобіювання певних рішень. Пропоноване нижче дослідження фіксує
тенденції розвитку українських медіа і має стати основою для визначення пріоритетів та дій в медіа просторі Східного Партнерства. Надалі, медійні організації передбачають виопрацювати єдину методологію та стандарти дослідження для всіх 6 країн.

 Ознайомитись з виданням (1681 Kb)


Иванов Валерий Феликсович

Массовая коммуникация: Монография/ В.Ф. Иванов. — Киев: Академия Украинской Прессы, Центр Свободной Прессы, 2013. — 902 с.

«Массовая коммуникация» посвящена рассмотрению различных подходов к информационным и коммуникационным явлениям. В частности, исследованы понятия информации, коммуникации, массовой коммуникации, их структура и свойства. Много внимания уделено составляющим массовокоммуникационного процесса, теориям и моделям массовой коммуникации. Исследована проблематика информационного общества и глобализации, теория и практика их развития.

Предназначена для студентов, аспирантов, преподавателей и научных работников, в сферу интересов которых входят вопросы массовой коммуникации.

Вартість -120 грн.

 Ознайомитись з виданням (136 Кb)


Ян Шмідт

Нова мережа: Ознаки, практики і наслідки веб 2.0: Посібник для вузів / Пер. з нім. В. Климченко; за заг. ред. В. Іванова. – Київ: Центр Вільної Преси, 2013. – 284 с.

Користувачам інтернету Web 2.0 допомагає подолати бар’єр при самостійному виході в мережу, оприлюдненні в ній власних інтересів і переживань, підтриманні дружби і контактів або обміні інформацією та знаннями з іншими. Наслідки для традиційних медіа та для політичних, економічних чи цивільно-суспільних організацій проступають лише поступово, так само як і вплив на соціальні стосунки або наше розуміння приватної сфери.

Ян Шмідт досліджує ці зміни з комунікаційно-соціологічної перспективи. Він аналізує концепцію, значимість та переважаючі практики Web 2.0 і показує, в чому полягає дійсно нове у «новій мережі».

Інститут дослідження медіа 
ім. Ганса Бредо Гамбурзького університтету

 Ознайомитись з виданням (282 Кb)


Волошенюк О. В., 
Дуцик Д. Р., 
Іванов В. Ф.,
Костенко Н. В., 
Макєєв С. А.

Доступ до медіа: вибори 2012. 
Аналітичний звіт
(72 стр.)

 Завантажити електронну версію (2,6 Mb)


В. Иванов, 
И. Полтавец, 
О. Хоменок.

Экономическая журналистика. Пособие 
(90 стр.)

Пособие «Экономическая журналистика» имеет целью дать знания о том, как описывать сложные экономические проблемы в современных медиа. Оно является итогом серии семинаров, проводимых Академией украинской прессы в партнерстве с Фондом Фридриха Науманна За свободу.

Предназначено для студентов и практикующих журналистов.

Поширюється безкоштовно

 Завантажити електронну версію (554 Kb)


Медіаосвіта та медіаграмотність 
(352 стор.)

Підручник «Медіаосвіта та медіаграмотність» розроблено для забезпечення відповідного курсу у вищих навчальних педагогічних закладах України. Автори підручника, провідні українські та зарубіжні науковці, об’єднали найактуальніші світові розробки в галузі підготовки студентів до викладання предметів з медіаосвіти, медіаграмотності, медіакультури.
Призначений для студентів педагогічних спеціальностей.

Поширюється безкоштовно

 Завантажити електронну версію (2,3 Мb)


Зігфрид Вайшенберг
Ганс Й. Кляйнштойбер
Бернгард Пьорксен

Журналістика та медіа: Довідник
Переклад з німецької (530 стор.)

Книга «Журналістика та медіа. Довідник» є фактично енциклопедією масової комунікації. Вона дає в концентрованому вигляді уявлення про погляди провідних німецьких вчених у галузі комунікативістики. Тут зібрані статті, що стосуються найрізноманітніших аспектів масовокомунікаційних відносин, глибоко розроблені питання теорії та практики діяльності мас-медіа. Більш ніж 100 статей цього довідника інформують про центральні поняття медіасуспільства. У них наведено визначення понять, розглянуто стан досліджень, подано списки рекомендованої літератури, а також запропоновано коментарі поточних подій у медіасфері. Укладачі та автори цього довідника — провідні фахівці в галузі теорії комунікації, медіазнавства й журналістики — особливу увагу приділили змістовій точності, мовній прозорості, практичній наочності та міждисциплінарності з урахуванням міжнародної перспективи.

Вартість -120 грн.

 Ознайомитись з виданням (618 Kb)


Зігфрид Вайшенберг

Новинна журналістика: Навчальний посібник. Стандарти якості журналістської практики
Переклад з німецької (265 стор.)

Новинна журналістика - є наступницею книжки "Пишемо новини”, що вийшла друком у 1988 році і після того багато разів передавалася, ставши таким чином одним з найуспішніших підручників із журналістики. До переліку тем нового видання увійшли, серед іншого, і "гібридні” жанри, які формуються під впливом жорсткої конкуренції на медіа-ринку та в Інтернеті. У цьому виданні правила новинної журналістики не тільки подано в систематизованому вигляді, але й пояснено на основі близько трьохсот прикладів. Крім того, в ньому сформульовані стандарти якості практичної журналістики. Книга є ґрунтовним вступом у журналістику. Автор - Зігфрид Вайшенберг очолює Інститут журналістики та комунікації Гамбурзького університету. Книга "Новинна журналістика” вдруге виходить друком в Україні.

Вартість – 40 грн. (Немає в наявності)

 Ознайомитись з виданням (220 Kb)


Ліберальний дискурс мас-медіа


Міхаель Галлер

Репортаж

Читачам пропонується посібник "Репортаж” видатного німецькогодослідника журналістики Міхаеля Халера. Ця книга стане в нагодівсім, хто хоче навчитися або поліпшити навички практичної жур-налістики”

Вартість - 40 грн.

 Ознайомитись з виданням (310 Kb)


Медіаосвіта (медіаграмотність)
Навчальна програма

Інститут інноваційних технологій та змісту освіти і Академія Української Преси висловлюють подяку організаціям, представники яких взяли участь в обговоренні програми за висловлені зауваження та доповнення, а саме: Асоціації видавців періодичної преси, ГО «Телекритика», Інтерньюз Нетворк в Україні – Проекту У-медіа, Інтерньюз-України, Офісу Координатора ОБСЄ в Україні, Національній Спілці Кінематографістів України, Міжнародному фонду «Відродження», USAID, Фундації «Суспільність».

 Ознайомитись з виданням (634 Kb)


Український медіа-ландшафт

Ідея цього проекту народилась під час засідань підгрупи «Незалежні медіа» (Робоча група з демократії, прав людини, ефективного державного управління та стабільності) Форуму громадянського суспільства Східного партнерства у жовтні та листопаді 2010 р. в Брюсcелі та Берліні. Медіа-експерти з шістьох країн Східного
партнерства вирішили, що головний пріоритет роботи - це створення Дорожньої карти з медіа для країн – учасниць Східного Партнерства. А першим кроком у цьому мала стати підготовка аналітичних звітів – медіа-ландшафтів кожної країни. Проаналізувавши медіа-ситуацію в кожній країні, можна визначити спільні проблемні поля, над вирішенням яких і потрібно працювати спільно, поєднуючи в єдиній синергії зусилля, знання та досвід, а також залучаючи авторитет міжнародних інституцій для лобіювання певних рішень. Пропоноване нижче дослідження фіксує
тенденції розвитку українських медіа і має стати основою для визначення пріоритетів та дій в медіа просторі Східного Партнерства. Надалі, медійні організації передбачають виопрацювати єдину методологію та стандарти дослідження для всіх 6 країн.

 Ознайомитись з виданням (554 Kb)


Валерій Іванов, Оксана Волошенюк, Леся Кульчинська

МЕДІАОСВІТА ТА МЕДІАГРАМОТНІСТЬ:
КОРОТКИЙ ОГЛЯД

В брошурі міститься представлення основних поглядів на терміни
«медіаосвіта» та «медіаграмотність», а також аналіз основних моделей медіаосвіти та медіаграмотності та їх втілення у світі.
Призначена для студентів, аспірантів, викладачів, всіх, хто цікавиться заявленою проблематикою.

 Ознайомитись з виданням (221 Kb)


Манфред Май
Медіа-політика в інформаційному суспільстві

"Медіа-політика в інформаційному суспільстві" - перший переклад українською доробка німецького науковця та управлінця М. Мая, позаштатного професора Інституту політології в Ессені.

Підхід до медіа-політики як сукупності різних заходів з формування суспільних процесів комунікації є відносно новим напрямком. 
І автор міждисциплінарного дослідження використовує подібний метод чяк пробний камінь для перевірки теорій політичного управління та керованості політики.

 Ознайомитись з виданням (535 Kb)


Валерій Іванов
Основні теорії масової комунікації і журналістики

Навчальний посібник «Основні теорії масової комунікації і журналістики» присвячений дослідженню основних теоретичних підходів до вивчення та пояснення процесу масової комунікації. Також багато уваги приділено основним моделям масової комунікації.

Призначена для студентів та аспірантів з спеціальностей напряму «Журналістика та інформація».

 Ознайомитись з виданням (540 Kb)


Ніклас Луман
Реальність мас-медіа

Німецький філософ, соціолог та юрист Ніклас Луман (1927–1998) вважається одним з найвпливовіших дослідників мас-медіа нашої доби. Він був тим мислителем, який чи не найсильніше вплинув на сучасне розуміння взаємозв’язку суспільства, політики, культури та медіа.

Книга «Реальність мас-медіа» вперше вийшла 1996 року в Німечині і стала бестселером, витримавши кілька перевидань. Ця праця є фундаментальним твором і розглядає мас-медіа та медіа-суспільство з досить несподіваної точки зору: розробленого самим Н. Луманом системного підходу. Найбільш відома цитата з цієї книги, яка розкриває сутність медіа-суспільства, звучить так: «Те, що ми знаємо про наше суспільство, і навіть про світ, в якому ми живемо, ми знаємо з мас-медіа».

 Ознайомитись з виданням (350 Kb)


Міхаель Халер
Інтерв'ю

 

 


Медіа-енциклопедія
Публіцистика. Масова комунікація

У цьому довіднику Ви знайдете інформацію про:

- історію преси, радіо, телебачення і кіно;
- правові та економічні структури медіа-системи;
- журналістику як професію;
- теорії та методи дослідження комунікації;
- вплив мас-медіа.

 


Міхаель Халер
Пошук і збір інформації

Пошук і збір інформації ще ніколи не були такими важливими як в епоху Інтернету. Усе знання цього світу здається доступним. Але що є справді новим, що достовірним?  Ключ до вирішення проблеми називається «методичний пошук і збір інформації». Доступно, систематично і з використанням численних прикладів Міхаель Халер розповідає про основи пошуку і збору інформації, описує допоміжні засоби, дає поради щодо отримання та оцінки інформації.  

 Ознайомитись з виданням (270 Kb)


Вальтер фон Ла Рош
Вступ до практичної журналістики

Книга дає випробувані часом та підтверджені досвідом відповіді на масу запитань пов'язаних з професійною діяльністю журналістів. А ще вона пропонує довідкову інформацію про сучасні методи журналістської роботи та можливості здобуття журналістської освіти.

 

 Ознайомитись з виданням (125 Kb)


ТВІЙ ВИБІР
Як зробити вибір громадян свідомим
за допомогою ЗМІ

Книга є посібником для вилання спеціальних додатків, що присвячені виборам. Посібник видано українською, російською та англійською мовами. 

 Ознайомитись з виданням (0,9 Mb) 
російська/англійська
 Ознайомитись з виданням (0,75 Mb) 
українська/англійська


НОВИНИ VS. НОВИНИ:
Виборча кампанія 
в новинних телепрограмах

 

 


 Ознайомитись з виданням (385 Кb)


Nataliya Kostenko, Valeriy Ivanov
Experience of Content Analysis:
Models and Practices

 

 

 Ознайомитись з виданням (115 Kb)


Компакт диск. Твій Вибір.

Диск містить електронні версії газет "Твій вибір" та книжки "Твій вибір - як зробити вибір громадян свідомим за допомогою ЗМІ"

 


Рекомендуем медиапедагогу (главному редактору) для ознакомления.

Сайт Академии Украинской прессы

Презентации http://www.aup.com.ua/?cat=education&subcat=presents

Учебники - http://www.aup.com.ua/?cat=education&subcat=manuals

Программы - http://www.aup.com.ua/?cat=education&subcat=programs

Модели уроков - http://www.aup.com.ua/?cat=education&subcat=models

Электронные ресурсы - http://www.aup.com.ua/?cat=education&subcat=90

Пресса о медиаобразовании - http://www.aup.com.ua/?cat=education&subcat=30

Библиотека массовой коммуникации АУП - http://www.aup.com.ua/?cat=editions&subcat=library

Портал школьной прессы.

Педагогический совет по медиаобразованию

http://school19-vm.at.ua/news/2013-01-12-1726

Обращение научного руководителя Всеукраинского эксперимента по внедрению медиаобразования Л.А. Найденовой к учителям ЗУВК №19

http://school19-vm.at.ua/news/2013-01-09-1724

Всеукраинская конференция «Медиаобразование: европейский опыт и украинские перспективы»

http://school19-vm.at.ua/news/2013-01-03-1719

Проект ВМ-НФ отмечен на Всеукраинском уровне

http://school19-vm.at.ua/news/2012-12-11-1674

Форум - Школа медиатехнологий

http://school19-vm.at.ua/forum/3

Школьная пресса – состояние развития

http://school19-vm.at.ua/forum/2-27-1

Семінар Академії Української преси - Як створити шкільну газету

http://school19-vm.at.ua/publ/53-1-0-266

Виктор Сорокин. ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ РЕДАКЦИИ СМИ ПО ФОРМИРОВАНИЮ СИСТЕМЫ ЦЕННОСТЕЙ МОЛОДЁЖИ

http://school19-vm.at.ua/publ/52-1-0-199

Форма входа

landmarks

Проверить текст на соответствие информационному стилю - очистить от словесного мусора >>>

Перевірити текст - знайти можливі помилки >>>

Эссе и рецензии "По ту сторону экрана - 2018"

Выпуски газет

Січень 2018: Кристалл, Луч солнца, Феникс, Нью-Скифия, 220V - next, Искорка, Эксклюзив, Шкільна планета, Максимум адреналина, Орео, Солярис,

Спец-випуски - "Mediaschool - 2018" Промінь сонця, Іскорка, Дивосвіт,

Лютий 2018: Дивосвіт, Кристалл,

Березень 2018: 21 век, Нью-Сити, Луч солнца, Кристалл, 220V-next, Эксклюзив, Максимум адреналина, Искорка, Шкільна планета, Орео,

Квітень 2018: Нью-Скифия - эко-выпуск, Луч солнца, Кристалл, Дивосвіт, 220V-next, Искорка, Феникс, Максимум адреналина, Эксклюзив, Солярис

Поиск по сайту

Друзья сайта

  • Новости ПШП

    Календарь

    «  Грудень 2018  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
         12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31

    Наш опрос

    Сколько времени в день Вы проводите за интернетом?
    Всього відповідей: 44