ВМ-НФ Архівна версія >>>
      
      
    
    
    
    
    
    
    
    
        

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 2
  • 1
  • 2
  • »
Форум » Медиаобразование в Запорожском УВК №19 » Курс "Медиакультура - 10 класс" » Что мы изучаем в этом году (Обсуждаем темы Курса! Обмениваемся информацией!)
Что мы изучаем в этом году
mechДата: Вівторок, 21.11.2017, 20:43 | Повідомлення # 1
участник проекта
Група: Администраторы
Повідомлень: 67
Статус: Offline
Модуль 1. Человек в мире информации
1.1. СМИ: от gazetta к «Всемирной паутины».
Ретроспектива и современное состояние информационной среды
Ретроспектива и современное состояние информационной среды.
Развитие информационного общества.
Проблема цифрового неравенства
Типы социальной информации и медиа-потребности личности.
Анализ типов социальной информации

Модуль 2. Визуальная медиа-культура и медиа-искусство

Визуальная медиа-культура: культурологический, социально-психологический подход.
Визуальная медиа-культура - составная общей визуальной культуры.
Медиа-средства и медиа-технологии.
Визуальный формат - основа и главное средство визуальных, аудиовизуальных медиа
Ведущие виды визуальных, аудиовизуальных средств массовой коммуникации.
Фотография, кино, телевидения.
Медиа-история средств.
Новый тип видения, новый тип коммуникации - медиа-творчество человека
Схема анализа медиа-текстов.
Анализ коммерческой рекламы.
Анализ политической рекламы.
Анализ социальной рекламы
Психологическая защита от ненужной визуальной информации
Творческое медиа-восприятия визуальных медиа-текстов.
Логический и образно-ассоциативный подходы.
Восприятие продукции мультимедийного искусства
Анализ «контррекламних» изображений их содержания, формы и т.

экранная речь

Модуль 3: Медиа-культура в киберпространстве и основы безопасного поведения в Интернет
Медиа-гигиена.
Профилактика негативных психофизиологических эффектов взаимодействия с киберпространством.

Психофизиологические нормы и эргономические требования к деятельности по информационно-компьютерными технологиями.

Организация рабочего места киберкористувача. Нарушения, возникающие в костно-мышечном аппарате, органах зрения, нервной системы киберкористувачив. профилактика заболеваний
Виртуальные сообщества и медиа-зависимость

Различные типы интернет-сред и виртуальные сообщества.

Специфические интернетные угрозы и опасности.

Психологические и психические изменения, происходящие в результате контакта с мультимедиа.

Понятие, причины возникновения, симптомы, последствия медиа-зависимости.
Киберзависимость как деструктивная форма поведения в интернете.
Психологические методы диагностики, коррекции и профилактики интернет-зависимости
 
mechДата: Понеділок, 15.01.2018, 13:25 | Повідомлення # 2
участник проекта
Група: Администраторы
Повідомлень: 67
Статус: Offline
Схема аналізу медіатекстів.
Аналіз комерційної реклами.
Аналіз політичної реклами.
Аналіз соціальної реклами

Сучасну людину повсюди супроводжує реклама: рекламні повідомлення у пресі, рекламні сторінки у журналах, оголошення по радіо, рекламні відеоролики на телебаченні, друковані постери у міському транспорті, білборди, банери на вулицях міст тощо.

Реклама (лат. гесіатаге — викрикувати) — інформація/повідомлення про товари, види послуг, політичних кандидатів тощо, покликана стимулювати як попит, так і створювати популярність когось/чогось.

Сутність феномена реклами у сфері медіа полягає в тому, що все задіяне у засобах масової комунікації, потребує грошей, а реклама — дає гроші. Рекламодавці, зацікавлені у «просуванні» в маси своїх різноманітних і різноформатних «ідей», платять не лише тим, хто створює рекламу (медіатехнологам, медіаспеціалістам), а й платять величезні гроші за час у ефірі, за розміщення, за розповсюдження.

Тепер давайте поміркуємо: якщо реклама приносить гроші, наприклад, телебаченню, тоді зрозуміло, чому її показують де треба й де не треба. А яка користь рекламодавцям викидати величезну купу грошей на рекламу, яку не всі й не завжди дивляться? Користь рекламодавців тісно пов'язана з очікуваним кінцевим результатом: заохотити, вплинути на аудиторію, щоб купили, придбали, скористалися, тобто — повернули гроші з надлишком. Але яким чином реклама досягає своєї мети?
 
mechДата: Понеділок, 15.01.2018, 13:29 | Повідомлення # 3
участник проекта
Група: Администраторы
Повідомлень: 67
Статус: Offline
Комерційна реклама інформує, нагадує про товар, послуги, які продаються. За формою переконання споживачів комерційна реклама реалізується шляхом здійснення енергійного, навіть психологічно агресивного, «жорсткого тиску» або «легкого тиску». Телевізійна комерційна реклама найчастіше витримана у таких жанрах:

«Прямий продаж» - домінування текстового повідомлення щодо товару над його візуальною презентацією (ведучий ток-шоу, музичної, спортивної та ін. телепрограми робить рекламну паузу, рекламуючи товар).

«Звернення від фірми» - передбачає презентацію товару як звернення людини, якимось чином пов'язаної з фірмою-виробником.

«Рекомендації знаменитостей або фахівців» - цей жанр вважається дуже влучним: згадаймо кінозірок, відомих моделей у якості «експертів», «зразків» для наслідування тощо.

«Інтерв'ю з покупцем» - залучає до реклами не відомих людей, а навпаки, за принципом контрасту, «звичайних» людей, які умовно ототожнюються з потенційними споживачами.

«Демонстрація» - телебачення надає унікальну можливість показати, як діє той чи інший товар, як він функціонує. Є кілька видів демонстрації, які реалізуються окремо або у поєднанні:
а) «різноманіття застосування» — глядачів знайомлять із невідомими, а іноді й несподіваними аспектами товару;
б) «продукт у дії» — показують, як товар функціонує: машинка шиє, пилосос прибирає, пральна машина пере тощо;
в) «до» та «після» — демонстрація результату застосування товару: виведення плям, відбілювання речей;
г) «екстрім» — товар випробується в екстремальних умовах: годинник кидають у воду, камінцем б'ють скло автомобіля;
ґ) «тест-змагання» — яке мило миє краще, від якого порошку одяг біліший тощо.

«Пряме порівняння товарів» - говорять не про те, що вироби конкурентів гірші, а про те, що «наша» продукція краща.

«Драматизація» або «фрагмент із життя» - найпопулярніший вид телереклами: за 30 чи 60 секунд відбувається «життєва драма», сюжет якої здійснюється за схемою: задані обставини як виникнення проблеми, її розв'язання за допомогою рекламної продукції, щастя.

«Музична реклама» - реклама у віршах, під музику.

«Анімація» - цей жанр передбачає гіперболи, гумор, викликає невимушеність, користується популярністю.
 
mechДата: Понеділок, 15.01.2018, 13:30 | Повідомлення # 4
участник проекта
Група: Администраторы
Повідомлень: 67
Статус: Offline
На практиці творці комерційної реклами вдаються до застосування змішаних жанрів, що розмиває їх типологію, однак за 30, 60 секунд ефірного часу дозволяє донести до глядача суть комерційного повідомлення (інформацію) та привернути їх увагу шляхом відстороненої ідеї (розвага). Як свідчить досвід, жодний прийом сам по собі не гарантує результативності, однак медіаефективність починається на розумному балансі інформації та розважальності.

Ми знаємо також, що, як і в будь-якому медіатексті, в рекламі (й особливо в рекламі!) можуть бути задіяні більш складні технічні й спеціальні медіатехнології, спрямовані на кінцеву «медіарезультативність»: вплив на свідомість, поведінку потенційних покупців товарів, споживачів послуг.

Крім того, реклама має різний формат репрезентації: від тридцятисекундного відеоролика до спеціальних телепрограм, таких, наприклад, як телешопінг у його різновидах.
 
mechДата: Понеділок, 15.01.2018, 13:33 | Повідомлення # 5
участник проекта
Група: Администраторы
Повідомлень: 67
Статус: Offline
МЕДІАДОСЛІДЖЕННЯ «АНАЛІЗ РЕКЛАМНОГО ВІДЕОРОЛИКА КОМЕРЦІЙНОГО ЗМІСТУ»

Підберіть вдома кілька рекламних відеороликів різних жанрів.

Метод дослідження рекламного ролика як різновиду медіатексту — дискурс-аналіз.

Схема етапів здійснення дослідження:

1. Перегляд рекламного відеоролика.

2. Здійснення аналізу.

3. Обговорення отриманих результатів.

Обговорення:загальні результати медіадослідження.

Контрольні запитання

1. Сутність реклами як специфічного феномена ЗМК, її різновиди.

2. Особливості комерційної реклами: її сутність, функції, жанри.

3. Медіатехнології, що використовуються у комерційній рекламі.
 
mechДата: Понеділок, 15.01.2018, 13:36 | Повідомлення # 6
участник проекта
Група: Администраторы
Повідомлень: 67
Статус: Offline
Політична телереклама виникла у США у 1952 р. У тому ж році телебачення вперше транслювало з'їзди республіканської та демократичної партій. У 1960 р. американці стали свідками передвиборчих дебатів у прямому ефірі. Саме з тих часів у політичний лексикон увійшли такі комерційні терміни як «імідж», «упаковка», «продаж кандидатів».

Спочатку політичній рекламі надавали надто великого, навіть завищеного, значення. Згодом політичну рекламу стали вважати лише одним із чинників, що впливає на формування симпатій та антипатій виборців. Тим не менше, сьогодні на політичну рекламу витрачаються чималі кошти як у західних країнах, так і в Україні зокрема. Під час передвиборчих перегонів президента Обами у США кожен «голос» виборця коштував близько 10 доларів. На президентських виборах 2010 року в Україні ще до початку виборчої кампанії, (починаючи з літа до вересня 2010 р.) на зовнішню рекламу було витрачено 50 млн. грн.

Політична реклама як частина політичної кампанії охоплює:

- рекламну друковану продукцію у вигляді листівок, постерів, бігбордів, поліграфічних видань;

- електронну — у вигляді рекламних відеороликів, телепрограм, теледебатів, інформації та реклами на веб-сайтах;

- дієву, реальну — у вигляді наметів з агітаційним матеріалом, зустрічей із виборцями тощо.
 
mechДата: Понеділок, 15.01.2018, 13:38 | Повідомлення # 7
участник проекта
Група: Администраторы
Повідомлень: 67
Статус: Offline
«МЕДІАДОСЛІДЖЕННЯ: АНАЛІЗ МЕДІАТЕКСТІВ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ»

Підберіть кілька рекламних зображень різних кандидатів на різних етапах виборчих перегонів.

Метод дослідження рекламного політичного поліграфічного зображення як різновиду медіатексту — дискурс-аналіз.

Схема послідовності аналізу медіатексту:

1. Перегляд зображення політичної реклами.

2. Здійснення аналізу зображень політичної реклами.

3. Обговорення рекламних зображень на основі проведеного аналізу.

Обговорення: загальні результати медіа-дослідження зразків політичної реклами.

Контрольні запитання

1. Особливості політичної реклами: її сутність, функції, етапи.

2. Медіа-технології: брендинг, піар.

3. Явище контрреклами.
 
mechДата: Понеділок, 15.01.2018, 13:44 | Повідомлення # 8
участник проекта
Група: Администраторы
Повідомлень: 67
Статус: Offline
СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА

Соціальна реклама існувала у пресі та на радіо ще задовго до поширення телебачення серед населення. Поняття соціальної реклами увійшло у практику під час Другої світової війни у США, коли було Схема аналізу медіатекстів. - Инвестирование - 15 створено Військову раду з воєнної реклами. У ті часи різноманітні заходи на підтримку воєнних зусиль США проводили добровольці з рекламних агенцій, для яких час або місце надавалося безкоштовно. Після війни ця організація перетворилася на Раду з реклами, а її діяльність переорієнтувалася на суспільні проблеми та мирні цілі. З того часу соціальна реклама спрямована на служіння інтересам суспільства.

Існує три основних джерела фінансування соціальних заходів/проектів і соціальної реклами зокрема: державні органи; суспільні організації (наприклад, Червоний хрест або Товариство боротьби з раком); спонсори.

Необхідно зауважити, що бізнес-корпорації відгукуються на пропозицію стати спонсорами, і на це є певні причини. По-перше, гуманні міркування. Однак важливішим є, і це, по-друге, виправдати ту шкоду, яку приносить суспільству їхня діяльність: наприклад, тютюнові компанії виділяють величезні кошти на фінансування антитютюнових кампаній. По-третє, завдяки соціально значущим ініціативам спонсори можуть отримати нові статуси та пропозиції, а телекомпанії, які репрезентують соціальні заходи та рекламу — підвищують свої рейтинги.

Соціальна реклама висвітлює певне коло тем, вона спрямована на: «захист природи», «допомогу дітям», «допомогу дорослим» (від безпритульних до потерпілих під час природних катаклізмів, катастроф або воєн), «проти дискримінації» (расової, тендерної тощо), «проти тютюнопаління та алкоголю», «проти наркотиків» тощо.

В Україні соціальна реклама визначається як будь-яка «інформація, подана у будь-якій формі, спрямована на досягнення суспільно-корисних цілей, популяризацію загальнолюдських цінностей і розповсюдження якої не має на меті отримання прибутку».

Особливостями візуального аспекту соціальної реклами є, передусім, яскрава образність.

 
mechДата: Понеділок, 15.01.2018, 13:46 | Повідомлення # 9
участник проекта
Група: Администраторы
Повідомлень: 67
Статус: Offline
Більш детально
https://studlib.info/psikhologiya/781551-skhema-analizu-mediatekstiv/
 
mechДата: Понеділок, 15.01.2018, 13:53 | Повідомлення # 10
участник проекта
Група: Администраторы
Повідомлень: 67
Статус: Offline
Дивитися політичну рекламу https://goo.gl/4rKJs4

Дивитися соціальну рекламу https://goo.gl/8vvoT2

Дивитися комерційну рекламу https://goo.gl/wcFPge
 
mechДата: Понеділок, 15.01.2018, 19:49 | Повідомлення # 11
участник проекта
Група: Администраторы
Повідомлень: 67
Статус: Offline
Коммерческая реклама

 
mechДата: Понеділок, 15.01.2018, 19:58 | Повідомлення # 12
участник проекта
Група: Администраторы
Повідомлень: 67
Статус: Offline
Коммерческая реклама с элементами юмора

 
mechДата: Понеділок, 15.01.2018, 20:07 | Повідомлення # 13
участник проекта
Група: Администраторы
Повідомлень: 67
Статус: Offline
Социальная реклама "Стеклянный мальчик" рассказывает зрителю о том, что жизнь хрупкая как стекло. Ролик призывает к осторожности и соблюдению правил безопасности.

 
mechДата: Понеділок, 15.01.2018, 20:09 | Повідомлення # 14
участник проекта
Група: Администраторы
Повідомлень: 67
Статус: Offline
Социальная реклама за сохранение редких видов диких животных

 
mechДата: Понеділок, 15.01.2018, 20:16 | Повідомлення # 15
участник проекта
Група: Администраторы
Повідомлень: 67
Статус: Offline
Социальная реклама "Нет расизму"

 
Форум » Медиаобразование в Запорожском УВК №19 » Курс "Медиакультура - 10 класс" » Что мы изучаем в этом году (Обсуждаем темы Курса! Обмениваемся информацией!)
  • Сторінка 1 з 2
  • 1
  • 2
  • »
Пошук: